O2 - recenze

1,1
Hodnocení 1,1 z 5
Vynikající3%
Velmi dobré0%
Průměr0%
Špatný0%
Příšerné97%

O2 Czech Republic je firma z investiční skupiny PPF. Jedná se o tradičního operátora “velké trojky” poskytující hlasové, televizní a internetové služby. Firma nedisponuje žádnou vlastní optickou sítí. Připojení k internetu po metalické a optické síti poskytuje na pronajaté síti CETINu, stejně jako desítky dalších firem v ČR. 

 

O2 se “proslavilo” především díky jejich obcházení zákazu závazků na služby, které obchází až absurdními splátky za pronajaté koncové zařízení. Splátka činí 99 Kč/měs. po dobu 60 měsíců. V případě ukončení před uplynutím této doby musí zákazník doplatit zbytek splátek. Výhodou zůstává modem, který ukazuje venkovní teplotu.

IČ: 60193336

Sídlo: Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2

Jediný akcionář: PPF Comco N.V.

Webové stránky:  https://www.o2.cz/

Jaké jsou Vaše zkušenosti s poskytovatelem internetu O2?

zloději

Hodnocení 1,0 z 5
10. 2. 2024

Je mi líto že nemužu použít sprosta slova.. zloději doufam ze jim to zkrachuje

nabidli mi neomezene volani a 4gb dat za 100kc a po zmene operatora mi uctuji 400kc.. platim 12.5mb/s a stahuju 2.5mb/s

danek

Podvod O2 na zákazníky O2 Family

Hodnocení 1,0 z 5
7. 2. 2024

Přechod O2 Family na O2 Měl jsem U O2 Family 4 mobilní čísla , dohodnutá dne 1.10.2023 a podepsaná v dodatku slušná cena . Dne 25.1 2024 Přecházelo O2 Family pod O2 Přes ujištění operátora O2 že ceny zůstanou stávající je cena o 400Kč vyšší ! Byl jsem i na prodejně O2 , výmluvy , že cena nejde dát na původní cenu . Prostě O2 chytře podvedlo zákazníky O2 family kteří měly podepsané nízké tarify . Po 20 letech odcházím k jinému operátorovi . Nemám rád podvodníky . Koryčanský

Ctirad Koryčanský

Předražená služba

Hodnocení 1,0 z 5
5. 2. 2024

Neustále vypadává internet. Účtují si poplatky za služby, které jsem si neobjednal. Televize je jedna velká katastrofa. Balím kufry a jdu jinam. Otec to už udělal a je spokojený. O2 už nikdy více.

Tomáš

Je to na reklamaci

Hodnocení 1,0 z 5
2. 2. 2024

Je to tragedie. z deklarovaných služeb nic nefunguje, je pomalý internet a padá. Po týdnu nahlášených závad se

nic nevyřešilo. Není, nebo neexistuje (žádné jsem nezjisti, volal jsem asi na pět čísel) telefoní číslo kde je možmo s někým se fyzicky mluvit,

vše obsluhuje automat. Asi budu muset odstoupit od smlouvy. Tragédie, tragédie. To co zažívám, nikomu nepřeji.

Petr Ryšán

Absolutně nefunkční WiFi ani Internet

Hodnocení 1,0 z 5
30. 1. 2024

Kdyby šlo dát 0 hvězd dala bych je ale nejde to, upřímně je to katastrofa nedokážu ani pomalu zapnout stránku a to na té wifině není ani tolik lidí, dříve jsme měli WiFi která fungovala tak jak má, když jsme změnily operátora tak všechno se okamžitě zhoršilo. Nechápu jak O2 ještě neskrachovalo podle toho co tady čtu. Byla bych ráda kdyby O2 zvedli prdel a udělali konečně něco, co bude konečně fungovat tak jak se má.

Veronika

spatne pripojeni

Hodnocení 1,0 z 5
25. 1. 2024

Seka se obraz zvuk nekdy to vypadne uplne nacita dlouho a kdyz chcete odejit chteji po vas zaplatit cca 7000 za ty jejich nefunkcni krabicky !!! Opravdu zvazte zda si od nich neco vemete.

Deni

Sponzor PPF

Hodnocení 1,0 z 5
20. 1. 2024

Dobrý den,

Chtěl bych se podělit o zkušenosti s fungování služeb o2, myslím že je to dost poučné…

V létě 2023 byla výhodná akce na internet a o2tv, nechal jsem se přemluvit a rovnou navrhl termín instalace za 14 dní. Když se nikdo neozýval, kontaktoval jsem Vám a ejhle, akce už skončila. Vzápětí mi voláte s nabídkou bez slevy 🙁

V zimně 2023 jsem byl okolnostmi donucen rozšířit baliček o internet a O2-tv, instalace 27.12.2023 perfektní, bohužel rychlost prezentovaná ze strany O2 je spíše teoretická maximální, místo slibovaných 50 byla rychlost okolo 10. Po týdnu fungování O2-tv začaly instalace systému a chyby 106 / 408 a následovalo týdenní sledování modré smrti. Restartem se povedlo vždy na několik hodin zprovoznit O2-tv a pak opět pád do modré smrti.

Snaha řešit situaci mne dostala do komunikace chat-botem, pak jsem požádal o kontaktování a podporu. Po rozhovoru po telefonu jsem požádal o zrušení posledních balíčků a požádal o adresu zástupce v okolí. Bylo mi doporučeno vrátit modem s tím, že vše v reklamační lhůtě. Při návštěvě O2 v Poděbradech 19.1.2024 jsem se dozvěděl, že nemají záznam o reklamaci ani mých hovorech o řešení problému, tím pádem jsem propásl reklamační lhůtu a zaplatím 4000 CZK za modem ( a je můj ) a služba poběží ještě měsíc do 18.2.2024 a za odstoupení zaplatím ještě 900 CZK.

Ukazoval jsem v mém telefonem komunikaci s chat-botem i ukázku časů kdy jsem mluvil s podporou, bohužel nikdo neprovedl záznam do systému a nahrávaní hovorů asi slouží k něčemu úplně jinému. Takže smůla zaplať …

Nejlepší je závěr : „Byly bychom rádi aby jste odešel jako spokojený zákazník, a ten modem zkuste prodat na netu „ ….

P.S.: Při odchodu jsem si vzpomněl na D-FENSe: V jaké úrovni zazmrdování může O2 asi být ?

Děkuji

Vojtěch

Zkuste od nich odejít. To nejde.

Hodnocení 1,0 z 5
18. 1. 2024

Už od února 2023 jsem zákazníkem T-Mobilu. Zrušit si vše u O2 je nadlidská věc. Když už mi částky, které jsem platila přišly vysoké, dala jsem si do srovnávače služby a vyšel mi levněji T-Mobile. U O2 jsem od mých 15ti let. Nikdy se mi z tarifu nepodařilo vyjmout mou mámu, která mi tehdy tarif zařizovala. Vždy jednou za pár let jsem si šla na pobočku vyplnit formulář. Po x letech se mi to konečně podařilo a částky se mi zvedly. Na to mě nikdo neupozornil. Stejně tak, Vás nikdo neupozorní, že když zrušíte jednu ze služeb, protože ji nevyužíváte, tak Vám vyúčtování vzroste ještě víc než, když jste měli tu službu. Takže se mi stalo, že jsem si na internetu zjistila, kde co stojí a přešla k jinému operátorovi. Od té doby si přijdu jako idiot. “Mám u Vás vše zrušené?” … “Ano, příští měsíc Vám přijde poslední vyúčtování.” … za 3 měsíce stejný rozhovor, který se jen o kousek posune dál. ” Ale to jste tam neřekla.” … “Teď už mám vše zrušené?” … “Ano, příští měsíc Vám přijde poslední vyúčtování.” Už to bude rok. A pořád mi chodí vyúčtování každý měsíc… Teď už je to “jen” 99,- za modem, který už ani nemám. Při dotazu, kolik mám doplatit a jak dlouho to ještě budu platit, Mi přišla nějaká reklamace. A jelikož už jsem se nechtěla spálit, protože oni mailem nic nepotvrzují, ani mi nepošlou, že už mám vše od nich pryč, tak jsem si psala v tom chatu. Čekala jsem, že na tak jednoduchou otázku bude i jednoduchá odpověď. To, že mi místo odpovědi přijde nějaké reklamace, mě opravdu překvapilo. Nemůžu se dočkat dne, kdy tohle všechno skončí. Je mi líto zaměstnanců této společnosti. Hůř už je na tom snad jen Česká pošta.

Lenka

Společnost O2 🤮.

Hodnocení 1,0 z 5
15. 1. 2024

Společnost O2 je opravdu největší vrchol zlodějství.Dlouholetým zákazníkům nenabízí nic,ba naopak podraží.Když si přijdete pro Oku kód, tak najednou vám volá borec, že pro vás našel novou cenu 😂🤮😂. Normální šašci 😂😂😂.Celou dobu,s prominutím drží hubu a najednou sleví hned 500 Kč.Neskutečně trapný finty 🤮.A nejlepší na tom je, že vám ještě lžou.Byla mi totiž nabídnuta stříbrná O2 tv na měsíc zdarma.Opakovaně jsem se ptal,zda to je nebo není zpoplatněno.Bylo mi řečeno, že ne a hned v dalším vyúčtování 100 Kč navrh,k už tak drahým tarifům.Jde o princip, ale bohužel se ta samá situace opakovala o několik měsíců později.Byla to ode mě zkouška hlouposti a drzosti O2😆. Bohužel se chytli znovu a proto jsem přešel ke konkurenci.O2 společnost by si měla uvědomit, že nejsou na trhu sami a že mají nejdražší tarify 🤮.🖕

Nedobrák

naprosto neprofesionalni firma a technik

Hodnocení 1,0 z 5
26. 12. 2023

Technik není schopen správně nastavit modem, když se mu to konečně podařilo, tak mi na nej neřekl heslo a když se ho dozaduji, tak me v podstatě poslali v O2 do haje, ze mam smůlu. Pry si mam modem resetovat, ale nastavit uz mi ho nepomažou. Takže mam vlastně smůlu. Uz nikdy vic!!!!

Zuzana
cetin vycisleni

Stavíte dům a chcete kvalitní internet?

Doma je doma a platit někomu cizímu nájem není zrovna dvakrát výhodné. Nechat si postavit dům je cesta na dlouhou trať, plná překážek a nezodpovězených otázek. Kromě přívodu elektřiny, vody, plynu a odpadu budete řešit také otázku kvalitního připojení k internetu. Níže si rozebereme důvody, proč je dobré si do domu nechat dotáhnout internet raději po kabelu.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 5.9.2022

iptv v zahranici

Jak sledovat českou televizi v zahraničí

Nacházíte se nyní v zahraničí, ale chcete i nadále sledovat nejen české, ale i ostatní televizní programy, které v česku sledujete? Řešením je naše NejPřipojení TV, kterou můžete včetně zpětného zpětného přehrávání sledovat nejen v rámci celé Evropy, ale i v jiných destinacích.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 20.6.2022

prima

Reklamy jsou plné vitamínů, tvrdí Prima

Internetovou TV si klienti kupují z více důvodů. Tím prvním je fakt, že se chtějí dívat na odvysílané TV programy v čase, kdy jim to vyhovuje a tím druhým, nikoli podružným důvodem, je přetočení si reklam.



Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.5.2022

Proč nemít Smart TV připojenou k internetu po wifi?

Proč nemít Smart TV připojenou k internetu po wifi?

Pokud si zakoupíte novou Smart TV, jistě bude umět připojit se k internetu pomocí Wi-Fi. Proč však tuto možnost nedoporučujeme my a ani většina dalších poskytovatelů streamovací služby?



Autor: Redakce NejPřipojení.cz 25.4.2022

5G;

Je rychlá a neublíží: na 5G síť půjdou v Česku miliardy

Většina obyvatel České republiky. Právě té chtějí dosáhnout mobilní operátoři v souvislosti s pokrytím 5G sítí. S odkazem na vyjádření prezidenta Asociace provozovatelů mobilních sítí Jiřího Grunda v tiskové zprávě a na ČTK to uvedl server Novinky.cz. V současné době je 5G síť dostupná pro deset až pětatřicet procent populace.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 25.10.2021

zdrazeni internetu

Jak se zachovat, když Vám zdraží internet?

Téměř vše zdraží. Jak reagovat? Zdražování je nejvyšší za poslední rok. To nejsou několik let staré titulky z elektronických médií. Pocházejí ze srpna letošního roku. Přečtěte si náš článek až do konce.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.9.2021

exekuce

Jak získat internet, když mám exekuce?

Jak je to ale s exekucemi v souvislosti s internetovým připojením? Přesněji, s pořízením připojení k internetu?


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 19.7.2021

konec telefonnich budek

„Kouzelná sluchátka“ zmizela

Bývaly nedílnou součástí měst i vesnic, dnes už byste je ale hledali marně. Telefonní budky se z České republiky vytratily. Tu poslední odmontovali dělníci ve čtvrtek 17. června v Hlubyni v okrese Příbram. Automaty se sluchátkem umístěné do hranolových stavbiček se stříškou sloužily k volání přesně 110 let.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 21.6.2021

smrt Petra Kellnera

Jak se smrt Petra Kellnera podepíše na osudech CETINu?

Při havárii vrtulníku na Aljašce tragicky zahynul miliardář Petr Kellner. Většinovému vlastníkovi investiční skupiny PPF (vlastníkovi většiny, přesněji 98,93 procent jejích akcií) a nejbohatšímu Čechovi bylo 56 let.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.4.2021

5g

Není 5G jako 5G, někteří poskytovatelé klamou!

Někteří poskytovatelé internetového připojení zřejmě zneužívají obchodní označení „5G“. Lidem ve skutečnosti nabízejí služby, které se týkají jiných mobilních sítí. S těmi 5G nemají vůbec nic společného.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 1.3.2021

Konspirační teorie kolem 5G rozjíždí obchod se strachem

Poplašné zprávy o tom, že 5G sítě mohou být škodlivé lidskému zdraví, se s nástupem superrychlého internetu objevují na sociálních sítích a ve virtuálních médích v poměrně pravidelných intervalech. 

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 12.10.2020