Neustálé tanečky kdy s tím Prima začne, posouvání termínu spuštění, nově se plánuje na začátek příštího měsíce. Tedy od 1.6.2022. Prozatím.
Internetovou TV si klienti kupují z více důvodů. Tím prvním je fakt, že se chtějí dívat na odvysílané TV programy v čase, kdy jim to vyhovuje a tím druhým, nikoli podružným důvodem, je přetočení si reklam. Také mám doma internetovou TV. Také přetáčím reklamy, nakonec i ty vtipně udělané. Dvakrát opakovaný vtip přestává být vtipem. Kdyby ale jen dvakrát, že? To si ale určitě nemyslí v TV. Jinak by mám pustili něco jiného. Když Horst Fuchs prodával své zázračné TV produkty, stále dokola přicházelo shrnutí toho, jak je která nabídka výhodná. Stále dokola. Dokud to člověk nevydržel a neučinil rozhodnutí. Koupit nebo přepnout. Když se ale dívám na napínavý film, čekám na to, co bude následovat, ono je to dobře promyšlené, reklamu pustí většinou v rozhodujícím okamžiku děje filmu, člověk je napnutý k prasknutí a najednou se dozví, že Milošova volba je pudink nebo že Lídl je skutečně levnější. To jistě potěší, také chodím do Lídlu a nakupuji ty skutečně levnější produkty, ostatně, bylo to v televizi.
Co si ale nedovedu představit je kampaň, po které se na reklamy budu dívat rád. Co se tam asi dozvím? Že reklama je plná vitamínu C? Jak mne chtějí přesvědčit, že reklama je na celém sledování TV to nejpodstatnější? Ano, můžu si dojít na záchod, uvařit čaj nebo kafe, to vím i bez nich. Ale také si mohu internetovou TV stopnout kdy chci a udělat to kdykoli. Třeba nás čeká nemilé překvapení v podobě, kdy si to po stopce rozdám s reklamou, která tam prostě bude čekat, dokud se nevrátím. Aby mi neuniklo nic, čeho bych pak hořce litoval.
Má představa takové kampaně, kterou mimochodem nedostal od Primy nikdo jiný, než trio Jinej gang je stále nejasná. Já osobně kdybych se do takové reklamy pustil, ostatně na 20 miliónů Primu kampaň vyjde.
Už jsou dostupné i spoty, které se nedají dodívat až do konce. Jsou situovány do představy, jak by TV dílka mohla vypadat, nebýt právě oné reklamy, ze které se to všechno platí. Je to hrůza. Ale mne to nepřesvědčí. Jak bych takovou reklamu na reklamu natočil já? Asi bych vyzdvihl, jak je moc dobré nedívat se stále na film. Reklamní bloky totiž tvoří skoro polovinu celkového času k filmu. Doporučil bych tedy, aby si divák užil stále dokola stejné reklamy, protože to je zdravé. Vsadil bych na nejnovější výzkumy vědců. Těch stejných vědců, kteří nedávno zjistili, že pokud někdo na někoho čeká déle než 20 minut, bývá většinou více naštvaný než opozdilec. Z této logiky přece přímo vyplývá fakt, že na další děj ve filmu si rád počkám, netrvá-li to příliš dlouho. Marketérům, kteří mají natočit reklamu na reklamy nezávidím. Zatím se dá podívat jak by vypadaly pořady 7 pádů Honzy Dědka, Máme rádi Česko a seriál Zoo. Tak pokud by to postihlo tyto pořady, nic se neděje, alespoň ne pro mne.
Já bych na to šel od lesa. Natočil bych spoty o tom, jak by vypadaly filmy. Hlavní postava by neuměla text, klapku bych neodstranil a dopřál tak divákovi krutý zážitek z děje trpícího těžkou mentální reterdací, film by byl vždy s otevřeným koncem a titulky by šly průběžně po celý děj filmu. Nikdy by nebyla patrná zápletka, respektive by to bylo celé bez zápletky. Nechci snižovat úroveň již takto natočených filmů, těch je tam v podobném duchu i tak dost, ale za tento film ukazující jak by to mohlo vypadat bych si těch 20 milionů nechal také poslat. Nakonec by z filmu mohl být prostě pilot a následovala by celá řada dílů. Bez děje a zápletky.
29.4.2022 běžel 4260 díl seriálu Ulice. Tento seriál přeci musí mít nějakou zápletku. Jen se mi zdá hodně skrytá. Kam se hrabou seriály na Netflixu.
Chci říct, že Ulice, Slunečná a další nekonečné seriály přece byly nějak financované, nebo ne?
Prima sice netvrdí, že reklamy jsou plné vitamínů, ale reklama na reklamy je absurdní.
Autor: Janda, NejPřipojení.cz 6.5.2022
Na internetu lze dohledat recenze na většinu služeb nebo produktů, které si hodlá zákazník zakoupit. Platí to také v rámci vytipování si nového poskytovatele internetu. Pravdou je, že málokdo spokojený kladnou recenzi napíše, bezvadně fungující servis, bez problémový proces získání služby, to je něco, co zákazník očekává a vychvalovat to, že něco funguje, když jsem si to s tímto očekáváním koupil je tedy zbytečné.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 9.3.2022
Revoluce na internetu. Tak je ve spojitosti se světovou sítí označována její verze web 3.0, která by v budoucnu měla nahradit stávající verzi 2.0. Posílit by měla postavení uživatelů, naopak velké společnosti jako Facebook nebo Google by po jejím spuštění měly ztratit kontrolu nad obrovskými toky dat.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 21.2.2022
S prvním dnem letošního roku vstoupila v platnost novela zákona o elektronických komunikacích. Upravuje problematiku takzvaných marketingových hovorů.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.1.2022
Brněnský operátor Netbox získá v brzké době nového majitele. Kupujícím je jiný operátor – Nej.cz. Toho vlastní holding Kaprain miliardáře Karla Pražáka.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 9.12.2021
Jak je to ale s exekucemi v souvislosti s internetovým připojením? Přesněji, s pořízením připojení k internetu?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 19.7.2021
Vánoční svátky jsou za námi a řada lidí našla pod stromečkem nový notebook, stolní počítač, mobil nebo tablet. Pokud dárek splnil očekávání, ale kvůli kvalitě internetového připojení už s ním taková zábava není, je potřeba zjistit, kde může být problém.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 28.12.2020
Získat „status“ dlužníka či neplatiče není v dnešní době nijak složitá věc. Člověk se dostane do rejstříku SOLUS celkem snadno. V mnoha případech si tak znepříjemní život kvůli banální částce nebo opomenutí.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 1.6.2020
1.4.2020 vejde v platnost novela zákona, která zamezí pokutování zákazníků za předčasné ukončení smluv.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 3.2.2020