Vodafone - recenze

1,7
Hodnocení 1,7 z 5
Vynikající13%
Velmi dobré7%
Průměr0%
Špatný0%
Příšerné80%

Vodafone je pátý největší mobilní operátor na světě a působí také v Česku. Skupina Vodafone má přes 650 milionů zákazníků a tržní hodnotu zhruba 105 miliard dolarů. Nabízí připojení k internetu, mobilní tarify a nově i IPTV. 

IČ: 25788001

Sídlo: Praha 13, Stodůlky, náměstí Junkových 2808/2

Akcionář: Vodafone Europe B.V.

Webové stránky:  https://www.vodafone.cz

Jaká bude vaše recenze a hodnocení tohoto poskytovatele?

Vodafone už nikdy!

Hodnocení 1,0 z 5
1. 2. 2024

V říjnu 2023 jsem dala výpověď služeb. Nevrátili mi alikvotní část z listopadu a dokonce si stáhli platbu že SIPO za prosinec! Dovolat se je absolutně nemožné, do aplikace mně to už nepustí ( údajně špatné heslo), musíte na pobočku. SIPO jsem musela zrušit, aby si nemohli stahovat peníze. Na pobočce 29.1.2024 zadali požadavek na vrácení peněz na účet,tak čekám.

Vlaďka

Pochvala operátorce Lucii Petře

Hodnocení 5,0 z 5
10. 1. 2024

Náš problém se SIM kartou vyřešila operátorka Vodafone Lucie Petra Celerinová, která byla nejen ochotná, milá, trpělivá, vstřícná, ale hlavně se nám snažila pomoc. Moc jí zato děkujeme. Oproti zaměstnanci v prodejně Vodafone České Budějovice, který se k nám choval arogantně, nepříjemně, povýšeně, odmítavě, nechtěl nám pomoc a poslal nás do servisu. Dokonce nebyl schopen zaktivovat novou SIM kartu, o kterou jsme ho žádali. Tento zaměstnanec Vodafone nemá vůbec pracovat s klienty, protože je svým přístupem odhání a dostává do deprese. Nakonec na problém se SIM kartou přišla již zmíněná operátorka Lucie Petra…. a zato jí ještě jednou mockrát děkujeme a chválíme. Takových zaměstnanců je třeba si vážit na rozdíl od neochotného již zmíněného zaměstnance.

Prokýšková

Nenechte se oklamat a braňte se u ČTÚ

Hodnocení 1,0 z 5
8. 1. 2024

S Vodafonem, resp. ještě UPC a jejich poplatky za odstoupení od smlouvy mám bohaté zkušenosti. Snaží se vás donutit zaplatit a budou tvrdit, že vás přes telefon s podmínkami seznámili, což ovšem v 99% případů nebude pravda. Nenechte se odradit a obraťte se na Český telekomunikační úřad, o této možnosti má Vodafon koneckonců povinnost vás informovat, vše popište a doložte případnými dokumenty, výpisy účtů za službu a uvidíte, že s největší pravděpodobností bude rozhodnuto ve váš prospěch. Podání námitky u ČTÚ je zdarma a lze i přes datovou schránku.

Emma

Zákaz. linka, vyyřešení problému

Hodnocení 4,0 z 5
17. 12. 2023

Můj problém: nešly programy, prý nezaplaceno. Platím pravidelně SIPEM. Spojení se ZL přes telefon -katastrofa a strašně složité. Dotazy stále dokola , pojmenování třeba hesla nazváno pokaždé jinak, jednou zákaznické, jednou administr., nebo číselné. Rady v telefonu, nemožně rychlé. Konečně po 20 minutách a 3x volání přes *77 u operátora. Pani nebo slečna Šárka /měla službu 17.12.24

v 11.05/ dokonalá, trpělivá, bezvadné vysvětlení, rychlé vyřešení problému ještě v průběhu hovoru. Moc jí děkuji. Mělo by se zjednodušit spojení na operátora.

Pavla

Poděkování

Hodnocení 5,0 z 5
11. 12. 2023

Ráda bych sdílela nadstandartní přístup pana Mikuláše H. z pobočky Vodafone Plzeň Plaza. Po krádeži mobilu mně vše vysvětlil a v krátkém čase jsem odcházela s funkčním mobilem včetně nastavení aplikací. Doporučuji navštívit pobočku Plzeň-Plaza a velké poděkování panu DH 1.stolek.

Zuzana Cehelská

ponížení starého člověka

Hodnocení 1,0 z 5
1. 12. 2023

Byla jsem bezradná, protože jsem si něco stahovala do mobilního telefonu a nevěděla jak to zastavit.

Na pobočce v Karlových Varech jsem se se zlou potázala. Takto probíhal náš rozhovor.

Já: ” Dobrý den, moc se omlouvám, vím, že to není ve vaší kompetenci. Mohla byste mi poradit?

Měla bych si asi vypnout telefon, ale mám obavy, že ho nebudu umět spustit”.

Pracovnice něco zamumlala.

Já: “Nezlobte se, já hůř slyším, zapomněla jsem si naslouchadlo”.

Pracovnice: Arogantně. ” No to byste ho měla nosit když jdete něco vyřizovat na úřady a tak”.

Já: A také se mi stalo, že jsem celou dobu přijímala hovory levým světle červeným tlačítkem

a teď mi svítí zelené tlačítko. Nevím, jestli je to takhle dobře.

Pracovnice se rozzuřila: ” To je hloupost, to jste jediná na světě, která to takhle má”.

Já: “Ale opravdu to tak bylo”.

Pracovnice se na mě zle podívala a řekla “Vy nám budete věřit, když to říkám!!!” a obrátila

se na svojí kolegyni. “Slyšelas to někdy? ČERVENÉ TLAČÍTKO”.

Nakonec mi alespoň pomohla vypnout a zapnout telefon. Odcházela jsem odtud jako spráskaná.

Je mi 73 roků a občas potřebuji poradit. U Vodafone jsem už od počátku. Marie

Marie

Hrozný operátor. Pryč od nich.

Hodnocení 1,0 z 5
24. 11. 2023

Byl jsem u UPC, kde všechno fungovalo bez problémů. A to do doby, než UPC převzal Vodafone. Zřejmě firmu řídí polomozci. Vodafone nastavil laťku tak nízko, že jakýkoliv operátor nemůže být horší.

Petr

Jednoduché shrnutí: jste všeho schopní podvodníci !!! Nezasloužíte ani 1/3 hvězdičky

Hodnocení 1,0 z 5
23. 10. 2023

Jste sprostí podvodníci!!! Některý kretén od Vodafonu mně přihlásil bez mého vědomí TV balíček Cinema o který bych nikdy zájem neměla!!! Nikdo se mnou téměř rok od Vodafonu nemluvil, ale od června 2023 se na faktuře z ničeho nic objevil výše uvedený balíček a fakturace se zvedla o 213 Kč, proto jsem, po mnoha letech u Vodafonu, okamžitě přešla k T-Mobilu, ale TV zůstala u Vodafonu, protože ten blbec od T-Mobilu to nezrušil a teď dokonce platím podvodnému Vodafonu 320 Kč, protože jste zřejmě , vy podvodníci, zvedli cenu. Dovolat se k vám není možné, email “péče Vodafonu” také nestojí za nic, pořád po mně chtějí nějaké hesla, které neznám a k ničemu jsem je nikdy nepotřebovala. V y jste také nepotřebovali heslo a ani nic jiného k tomu, aby jste mě přidali, co jsem nikdy nechtěla! Dokonce jsem se od vašeho zaměstnance dověděla, že to, co se stalo mně, děláte běžně i jiným zákazníkům. Ostatně, se dvěma jsem se už setkala! Je mně 77 let, jsem nemocná a jezdit na větší dálku nemohu! Napsala jsem proto dceři plnou moc, aby to za mně vyřídila přímo v Praze, kde ji naslibovali, že mně zavolají, ale nestalo se – pochopitelně, protože podvodník se zachová vždy jako podvodník! A to jsem prosím pracovala u firmy, která stavěla vysílací věže ještě pro Oskara, kde jsem působila, jako hlavní technik pro zásobování materiálem pro tyto věže a stala se tak i prvním zákazníkem Oskara, později Vodafonu! Nefunguje u vás naprosto nic, jen platby, na to jste ředitelé zeměkoule!!! Pokud můj problém nepůjde vyřídit jinak, tak to půjde soudní cestou, s právníkem už jsem ve spojení a možná nebude marná hromadná žaloba, když nás je víc. Zasloužili byste milionovou pokutu, z velké spousty recenzí jsem přečetla padesát a jen jedna byla pozitivní! Měli by vás vykopnout z Česka!!!

Marcela Chytilová

terrible

Hodnocení 1,0 z 5
20. 9. 2023

Zákaznická podpora se jedině snaží o to aby jí nikdo nekontaktoval,vše několikrát ověřuje a přístupové údaje které vám pošlou nefungují. E-mail kam byste mohli poslat stížnost nebo reklamaci neexistuje.dovolání se operátora vyžaduje i 2hodiny vašeho času. Služby opětovně nefungují. jediné co opravdu funguje je zasílání vyúčtování za nefunkční služby. Zlaté služby UPC,je jich věčná škoda. Vyhněte se obloukem.

Hana Malečková

Tonda

Hodnocení 1,0 z 5
26. 8. 2023

Absolutně nejhorší mobilní operátor, který kdy byl na trhu. Všechno drahé, komunikace žádná, technologie zastaralá, znalost zaměstnanců techniky žádná, neochota pomoc. Jsou jak podvodníci co tahají z lidí peněz. Doufám, že zkrachují.

Tonda
iptv

Kdo je nejlepší poskytovatel IPTV?

I přes to, že my sami jsme poskytovatelem IPTV (OTT) služby, tak se v tomto článku pokusíme zcela objektivně porovnat nejen nás, ale i naši konkurenci. Právě kvalitní konkurence dokáže poskytovatele posouvat dál a mít opravdovou snahu se stále zlepšovat.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.4.2022

konec UPC

Naprostý konec UPC v Česku

Internetovým stránkám UPC nyní zbývají dva měsíce existence, pak je Vodafone deaktivuje.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 31.5.2021

Vodafone změnil ceny na síti bývalého UPC

Změna cen na síti bývalého UPC

Druhý největší mobilní operátor na světě Vodafone spustil na začátku dubna letošního roku novou kampaň. Její součástí jsou nový slogan, práce s logem společnosti, ale také změny cen tarifů ohledně připojení k internetu.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 19.4.2021

Vodafone 1Gb/s

Vodafone rozjíždí 1Gb/s přípojky!

Rychlých gigabitových přípojek bylo donedávna jako hub po dešti. Využívat je mohlo jen stopové množství firem či zákazníků, kteří bydleli v ideální vzdálenosti od poskytovatele superrychlého internetu.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.8.2020

VF 5G

Uvolnění místa síti 5G

Pryč se starým, sem s novým! Tak by se daly jednoduše shrnout kroky mobilního operátora Vodafone, který přišel s plánem vypnout v České republice 3G sítě. Důvod tohoto postupu je zcela jednoduchý. 3G musí k 31. březnu příštího roku vyklidit pole síti páté generace.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 20.7.2020

wi-free

Konec služby UPC Wi-Free

Bezdrátové wi-fi připojení od UPC, díky kterému se dá zdarma připojit i mimo domov, si klienti už moc dlouho neužijí. Oblíbená služba Wi-Free, která byla bonusem k pevnému internetu od UPC, totiž na konci letních prázdnin končí. 

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.5.2020

vodafone tv

Vodafone spouští svoji IPTV

Po zaběhnuté službě O2 TV a T-Mobile TV se na trhu s touto nabídkou konečně objevil i třetí velký operátor. Vodafone TV se snaží nalákat klienty na více než 130 kanálů, sedmidenní zpětné sledování i poměrně velkorysou dostupnost. 

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 27.4.2020

1.4.2020 zaniká značka UPC

1.4. zaniká značka UPC

Symbol kabelového internetu a televize, společnost UPC, začátkem dubna oficiálně končí na českém trhu. Už 1. srpna loňského roku odstartovalo slučování UPC a Vodafonu a za čtrnáct dní bude jejich fůze oficiálně dokončená.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.3.2020

Akvizice UPC

Akvizice UPC Česká republika

Novým majitelem UPC Česká republika s.r.o. se stává Vodafone a od 1.8.2019 přebírá jejich aktivity.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.8.2019