Vodafone je pátý největší mobilní operátor na světě a působí také v Česku. Skupina Vodafone má přes 650 milionů zákazníků a tržní hodnotu zhruba 105 miliard dolarů. Nabízí připojení k internetu, mobilní tarify a nově i IPTV.
IČ: 25788001
Sídlo: Praha 13, Stodůlky, náměstí Junkových 2808/2
Webové stránky: https://www.vodafone.cz
Cokoliv řešit je katastrofální. Když už se vám teda podaří někomu dovolat tak to je běh na dlouhou trať. 4 x vám něco potvrdí a 5 člověk vám zas řekne něco jiného. Po zjištění chování a podmínek okamžité zrušení. Nejvíce potěší účtování za služby které už dávno nemáte a nefungují !!! Co se telefonu týče tak suverénně nejhorší pokrytí ikdyž se chválí pravým opakem. Ať je nabídka na cokoliv sebelepší tak více nikdy !!!
1. zmena sluzby vcetne ceny sluzby ze strany operatora – komunikovana pres vyuctovani, ktere si dovolim tvrdit nikdo necte. Misto toho aby poslali sms na mobil, poslali zpravu pres aplikaci, poslali automaticky vygenerovany mail na kontaktni udaje ktere maji. Zrejme jim tahle (ne)komunikace se zakaznikem vyhovuje
2. zapojeni internetu – pres dva mesice trvalo nez dorazil technik. Prace na 20minut a odesel. Samozrejme router s sebou neprinesl. Nikdo z vodafonu to neresi. Ve vyuctovani vsak vidim uctovani ceny za internet ktery doposud nebyl plne funkcne sprovoznen … komedie
3. cena objednani sluzby – tri operatori me potvrdili cenu objednane sluzby. Po zavedeni sluzby je uctovana jina cena. Po znovu kontaktovani operatora dostavam informace ze cena je takova jako ve vyuctovani, pokud se me nelibi mam sluzbu zrusit.
4. zruseni sluby pres aplikaci – nejde to…v roce 2024 musite poslat list na centralu…komedie .)
5. aplikace – po nalogovani a snaze precist si zpravy z vodafonu me neustale vyhazuje/odhlasuje z aplikace. Tudis nejsem schopen si precist zpravu kterou me mistri sluzeb posilaji. Dekuji Vam !
6. reklamace pres aplikaci – po napsani reklamace a odeslani jste presmerovan na jinou stranku a kdyz se snazite dohledat mezi pozadavkami vama napsanou reklamaci…neni tam. Skvele nastavena sluzba a tim padem jim zadne reklamace zrejme nechodi. Mimochodem…doted me nikdo ohledne te reklamace nekontaktoval. Prisla automaticka zprava, ze “v prubehu dalsich mesicu” me vodafone bude kontaktovat a zda chci tento souhlas aby me kontkatovali ponechat nebo zrusit…komedie
7. zakaznicka linka – kdyz uz se dovolate, kdyz uz se preklikate k tomu co chcete, nic nevyresite. Nechapu proc nemaji sluzbu jako treba O2 kde po odchodu z prodejne, nebo po telefonatu s operatorem vam prijde automaticka sms kde mate ohodnotit jak jste spokojen s vyrizenim vaseho pozadavku. Zrejme tusi ze moc pozitivni reakce by nedostali a teda neni zapotreba sbirat tyhle informace od (ne)spokojenych klientu.
8. mozna tento mesic me nic nevychazi, mozna neumim pracovat s aplikacema, mozna jsem vse udelal spatne JA.
Jdu se podivan na uzivatelske recenze a zjistuji ze v tom nejem sam. Hodnoceni zakazniku je pouhych 17%. RIkam jsi, ze kdyby bylo hodnoceni 50% tak by to znamenalo ze kazdy druhy zakaznik je nespokojen a Management firmy by se tim mel zabyvat. Tak asi cekaji az spokojenost klesne na 1% a toho jednoho zakaznika si zacnou hyckat.
https://www.zbozi.cz/obchod/10893/
Preji vsem hodne trpelivosti s timto operatorem 🙂
Neustále výpadky internetu, signál katastrofa. A to podnikam a lidé se mi kolikrát nedovolují, protože tel nemá signál. Než jsem přešel od t- mobile k Vodafone bylo to bez problémů. Jak mám Vodafone tak neustálý problém. Mohli by s tím něco začít dělat. Mám u nich 4cisla a to za měsíc placení není málo.
Nový způsob přihlašování.
Milý Vodafone, jděte s timto způsobem do háje a pak ještě dál.
Pro přihlášení do samoobsluhy byl zaveden nový způsob, ale přechod na něj dle zveřejněných návodů nefunguje a nikdo není schopen to řešit. Zákaznická linka je přetížená a chat bot to neumí. Nevyjadřuji se k cenové politice, to bych musel dát hodnocení -5.
Nejhorší komunikace jakou jsem kdy zažila. Tel. číslo nenajdete až po přihlášení na Můj Vodafone(teď navíc změna přihlášení) a těžkém pátrání. A to není poprvé… Něco dohledat nebo se dovolat.. To je opravdu na silné nervy… A to už jsem posledně řešila TV, která mi nešla 3 dny, že tohle nemám zapotřebí a že mám přejít jinam… A nedala jsem si říct… Tak se snad poučím…
Pokud nejde o prodej, VŠECHNO je problém. Za víc než osm měsíců nejsou schopní mi v účtu zobrazit, že mám i internet, včetně přehledu částky, kterou mám platit (to vyskočí až v den platby), stejně dlouhou dobu nejsou schopní mi resetovat heslo plátce (dvě návštěvy pobočky, volání přes Help linku).
Pořád mi chodí SMS s nulovým vyúčtováním čísla, které jsem nikdy nevyužíval.
Neustále výpadky internetu a tím pádem i kabelovky!!!!!!
Příšerná aplikace, ceny se neustále mění jak na běžícím pase. Neustále ověření v aplikaci jak pro debily a o to víc horší pokryti větší odpad jsem nezažil.
Toto není žádná reklama nebo nic takového, pouze moje upřímná recenze. Musím vodafonu pogratulovat. Za poslední týden jsem měl více internetových výpadků více než za posledních 5 let u o2. Nevím jak to děláte, ale daří se vám to dělat úspěšně… Dvakrát jsem volal na zákaznickou podporu, jednou mi to zvedl milý pán, který mi sdělil že v mém baráku je bohužel výpadek, tak jsem si řekl ok, tohle se může stát. O pár dní později stejný problém, tak volám zase na podporu, kde mi to zvedla ze začátku příjemná paní, ale jakmile jsem zmínil že internet nevlastním já, ale majitel bytu, u kterého jsem v podnájmu tak bylo slyšet veliké otrávení v jejím hlase… Po asi 10 min čekání / konverzování jsem se dozvěděl že výpadek může trvat až do 23 hodin (bylo 17:00), takže jakož to člověk, který pracuje přes počítač a je na internetu závislý super zprávy! Za poslední týden se takový podobný výpadky staly 4 krát, takže pokud važujete internet od Vodafonu tak vám spíše doporučím službu o2.
I přes to, že my sami jsme poskytovatelem IPTV (OTT) služby, tak se v tomto článku pokusíme zcela objektivně porovnat nejen nás, ale i naši konkurenci. Právě kvalitní konkurence dokáže poskytovatele posouvat dál a mít opravdovou snahu se stále zlepšovat.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.4.2022
Internetovým stránkám UPC nyní zbývají dva měsíce existence, pak je Vodafone deaktivuje.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 31.5.2021
Druhý největší mobilní operátor na světě Vodafone spustil na začátku dubna letošního roku novou kampaň. Její součástí jsou nový slogan, práce s logem společnosti, ale také změny cen tarifů ohledně připojení k internetu.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 19.4.2021
Rychlých gigabitových přípojek bylo donedávna jako hub po dešti. Využívat je mohlo jen stopové množství firem či zákazníků, kteří bydleli v ideální vzdálenosti od poskytovatele superrychlého internetu.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.8.2020
Pryč se starým, sem s novým! Tak by se daly jednoduše shrnout kroky mobilního operátora Vodafone, který přišel s plánem vypnout v České republice 3G sítě. Důvod tohoto postupu je zcela jednoduchý. 3G musí k 31. březnu příštího roku vyklidit pole síti páté generace.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 20.7.2020
Bezdrátové wi-fi připojení od UPC, díky kterému se dá zdarma připojit i mimo domov, si klienti už moc dlouho neužijí. Oblíbená služba Wi-Free, která byla bonusem k pevnému internetu od UPC, totiž na konci letních prázdnin končí.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.5.2020
Po zaběhnuté službě O2 TV a T-Mobile TV se na trhu s touto nabídkou konečně objevil i třetí velký operátor. Vodafone TV se snaží nalákat klienty na více než 130 kanálů, sedmidenní zpětné sledování i poměrně velkorysou dostupnost.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 27.4.2020
Symbol kabelového internetu a televize, společnost UPC, začátkem dubna oficiálně končí na českém trhu. Už 1. srpna loňského roku odstartovalo slučování UPC a Vodafonu a za čtrnáct dní bude jejich fůze oficiálně dokončená.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.3.2020
Novým majitelem UPC Česká republika s.r.o. se stává Vodafone a od 1.8.2019 přebírá jejich aktivity.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.8.2019