1.4. zaniká značka UPC

Symbol kabelového internetu a televize, společnost UPC, začátkem dubna oficiálně končí na českém trhu. Už 1. srpna loňského roku odstartovalo slučování UPC a Vodafonu a za čtrnáct dní bude jejich fůze oficiálně dokončená. Díky spojení se tak Vodafone stane největším poskytovatelem připojení k sítím nové generace a služeb placené kabelové televize u nás. Spojení firem je výsledkem velké akvizice britské telekomunikační skupiny Vodafone Group, která za zhruba 472 miliard korun koupila aktivity společnosti Liberty Global v Německu, Maďarsku, Rumunsku a také v České republice.

Co to znamená pro klienty?

Jestli jste klienty UPC a máte od této společnosti televizi nebo internet, nemusíte se bát, že vám služby z ničeho nic skončí. Automaticky prostě přejdete pod značku Vodafone. Pokud tedy neodmítnete nové obchodní podmínky. Ty se upravují jak kvůli spojení UPC a Vodafonu, tak z důvodu úpravy zákona o elektronických komunikacích, který začne platit také od 1. dubna. Změny se dělí podle toho, jestli máte účet u společnosti vedený jako spotřebitel, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba. Na společnosti se můžete obracet, jak jste byli zvyklí.

 

Ještě před změnou operátora však můžete chytit příležitost za pačesy a zkusit si u Vodafonu vyjednat lepší podmínky a cenu za služby. Jednoduše si sečtěte, kolik vás stojí internet, placené kanály i vyúčtování za telefon a chtějte lepší nabídku. A to i tehdy, když máte mobilní služby od jiného operátora. Vodafone nyní například díky spojení nabízí domácí internet až 1Gbit/s a k tomu neomezená data v mobilu přes 4G i další nabídku tarifů a cen nebo lepší sazby na pořízení nového telefonu. UPC už jako Vodafone chce zákazníky zaujmout například zajímavou službou, kterou je on-line Videopůjčovna.

Získejte stejné výhody i u jiného operátora

Zkuste ke svému stávajícímu operátorovi přijít s nabídkou, kterou vám udělá Vodafone  a dohodněte se s ním na podobně výhodné. Jelikož se poskytovatelé neradi vzdávají svých klientů bez boje, je možné, že vám udělají obdobnou nabídku, která pro vás bude stejně zajímavá. Budete-li chtít opravdu změnit poskytovatele služeb, nečeká vás žádná penalizace ani pokuta za porušení smlouvy. Stávajícím zákazníkům UPC, kteří se rozhodnou odejít od svého operátora a přejdou k Vodafonu s pevným internetem i mobilními službami, slibuje společnost plnou kompenzaci ve vyúčtování.

Gigabitová společnost

Vodafone se již nyní na svých webových stránkách pyšní tím, že díky spojení s UPC vznikne společnost s 1,5 milionu domácností v dosahu sítě UPC a 3,9 milionu zákazníků Vodafonu. UPC přitom poskytuje více než půl milionu zákazníkům služby vysokorychlostního pevného internetu, 539 tisícům zákazníků kabelovou televizi a 200 tisícům uživatelů pevné telefonní linky. Vzhledem k tomu, že Vodafone prozatím nabízel své služby především na mobilním trhu a UPC je zase silným hráčem především v oblasti pevného připojení, jejich spojení znamená pro společnost možnost rozšíření škály služeb. Bude tak největším poskytovatelem připojení k sítím nové generace a služeb placené kabelové televize u nás. Silný poskytovatel tak nabídne mobilní, pevné a televizní služby a posílí díky tomu své aktivity napříč celou republikou.  „Toto spojení posílí pozici Vodafonu nejen jako předního poskytovatele telekomunikací a zábavy, ale i jako strategického investora a významného zaměstnavatele v České republice. Kvalitní sítě nové generace jsou klíčovým předpokladem nejen českého ekonomického růstu. Tímto spojením chceme dál podporovat modernizaci ekonomiky, rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti v zemi,“ uvedl generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic Petr Dvořák.

Díky fůzi těchto dvou společností se promění rozložení sil na českém trhu s telekomunikacemi. Vodafone se rozroste o 1,5 milionu domácností, které jsou napojené na sítě UPC a získá díky tomu i vyspělou pevnou infrastrukturu. Jelikož se spojí takto silní hráči, pro klienty by to v podstatě mělo znamenat přínos v podobě lepšího výběru televize i mobilního a pevného připojení. Jsem přesvědčený, že spojení Vodafonu a UPC představuje velký krok směrem ke gigabitové společnosti, budou z něj profitovat zákazníci napříč Českou republikou,“ okomentoval situací bývalý generální ředitel společnosti UPC Česká republika Martin Miller a doplnil, že nová společnost sebou přinese řadu inovací a přístup k optickým sítím. „Zároveň novou sloučenou společnost obohatíme o stovky zkušených odborníků, čímž přispějeme k tomu, aby se stala špičkou na trhu. Spojení dvou silných hráčů je začátkem nového společného příběhu,“ vychvaloval spojení Martin Miller z UPC.

I když spojení s UPC získal Vodafone kvalitní pevnou infrastrukturu, nehodlá usnout na vavřínech ani v další zásadní oblasti. Ve svém plánu si společnost dává závazek dále rozšiřovat optickou síť, která je naprosto nezbytná pro mobilní sítě 5G.

Pojem GigaSíť

Díky spojení mobilní sítě od Vodafonu a pevné sítě od UPC se klienti společnosti setkávají s novým marketingovým pojmem GigaSíť. Ten přináší na trh vlaštovku v podobě společné nabídky, která obsahuje mobilní i pevné služby. Zákazníci si také své nároky na spotřebu mobilních dat mohou spočítat na mobilní kalkulačce, která je k dispozici přímo na internetových stránkách Vodafonu. S její pomocí si může klient celkem snadno zjistit, kolik mobilních dat měsíčně bude potřebovat pro svůj mobil, tablet nebo notebook. Neomezená mobilní data pak nabízí tarif Vodafone Neomezený ( od 599 Kč měsíčně) a dále ještě rychlejší internet na doma od 399 Kč měsíčně ( na prvního půl roku / pak ceníková cena dle rychlosti připojení).

 

Jak jsme již zmínili výše, zákazníci se v souvislosti s přechodem UPC na Vodafone nemusí o nic starat. Pokud byste však měli nějaké otázky ohledně služeb Vodafonu, veškeré dotazy by vám měli zodpovědět na Lince péče o zákazníky *77, on-line v Centru péče, na sociálních sítích Vodafonu nebo v prodejnách Vodafonu. Všechny kontakty jsou uvedené na www.vodafone.cz/kontakty. Klienti, kteří mají otázky ke službám UPC, najdou všechny kontakty na https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/kontakty-a-dokumenty/kontakt/

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.3.2020

Ověřte si nejlepší možnosti internetu na Vaší adrese!

Nebo nám zavolejte na číslo 588 880 508






    Nemáme rádi spam a budeme respektovat Vaše soukromí! 🙂

    Odesláním kontaktního formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů podle Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) nařízení GDPR za účelem poskytnutí služeb elektronických komunikací.

    konec úvazků

    1.4.2020 celoplošný konec úvazků!

    1.4.2020 vejde v platnost novela zákona, která zamezí pokutování zákazníků za předčasné ukončení smluv.



    Autor: Redakce NejPřipojení.cz 3.2.2020

    1 Gb/s do sedmi let!

    Existence Gbit sítí - CETIN

    Gigabit optikou až do domu pro milion domácností?



    Autor: Redakce NejPřipojení.cz 21.10.2019

    Akvizice UPC

    Akvizice UPC Česká republika

    Novým majitelem UPC Česká republika s.r.o. se stává Vodafone a od 1.8.2019 přebírá jejich aktivity.


    Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.8.2019

    5G

    Internet 5G

    Pravda nebo klamání spotřebitele internetového připojení?



    Autor: Šimon Čecháček C-NET.solutions 16.6.2019

    Akvizice Lemo internet

    Akvizice Lemo Internet a.s.

    Novým akcionářem Lemo internet a.s. se stal T-Mobile Czech Republic a.s



    Autor: Redakce NejPřipojení.cz 2.6.2019

    Pobočka v Olomouci

    Dolní náměstí 55/33
    Po-Čt 9:00-19:00
    Pátek 9:00-12:00
    +420 588 880 508
    [email protected]

    Odpovědná osoba

    Lukáš Pecina
    +420 722 964 094
    [email protected]

    Správa sítě

    Jan Vorel
    +420 739 727 181
    [email protected]

    © 2016-2020 NejPřipojení.cz s.r.o.

    Se sídlem Slavíčkova 827/1a, 638 00 Brno

    Zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 98727 dne 7. března 2017

    IČ:05884659

    DIČ: CZ05884659