Vodafone je pátý největší mobilní operátor na světě a působí také v Česku. Skupina Vodafone má přes 650 milionů zákazníků a tržní hodnotu zhruba 105 miliard dolarů. Nabízí připojení k internetu, mobilní tarify a nově i IPTV.
IČ: 25788001
Sídlo: Praha 13, Stodůlky, náměstí Junkových 2808/2
Webové stránky: https://www.vodafone.cz
nejhorsi nocni mura po prevzeti UPC
Jsem zákazníkem Vodafone už minimálně 20 tet. A jak se chvástají super pokrytím a rychlím internetem, tak to už dávno není pravda. V posledních letech nejsem spokojen. Hodně pracuji na vesnicích a mohu říci že kdyby jsem si uřízl ruku tal vykrvácím protože se nikam nedovolám. A to nemluvím o 5G internetu. Do 5 g to má velice daleko. Příští rok mi končí smlouva a tak uvažuji že přejdu k někomu jinému.
They offered me a service at a specific price. After the install, the service was half the speed that we agreed. I called them back, and they said no such offer was possible. I told them to listen to the conversation I had with their agent, and they said they can’t do that. I asked for a supervisor to call me, who did, but then he immediately hung up on me. I called them back to get reconnected, and was told that it was impossible.
The time before that, their agent tricked me into giving him my access code to the store, where he then proceeded to order a new iphone. Their supervisor denied any of this happening and refused to investigate further.
Absolutely do not use under any circumstances.
lidi co pracuji u vodafonu jsou lidi kteri nemaj zivot nikdy ho nemely a nikdy mit nebudou jeich jedina prace je delat wifi, data atd… nic z toho neumiwifi se neustale seka i kdyz jsem jediny kdo na ni je tak se to seka mame jednu z tech nejlepsich co nabizeji ale i tak se to seka. Nevim jestly je tak tezky delat svoji praci a to davat lidme wifi ale myslim si ze jestli chcete wifi, data a ostatni tak u vodafonu rozhodne ne. (dokonce i tlapnet je lepsi)
Porad vypadává internet a když už funguje, tak se seká, načítá vše pomalu, nejhorší internet co jsem kdy měl.
Najhorší operátor, wifi sa od nich určite neoplatí radšej wifi od hocijakého iného operátora len NIE VODAFONE. Wifi pravidelne nejde kvôli ich výpadkom ktoré trvajú aj celé dni. Fakt sa to neoplatí mesačne miniem neskutočne veľa peňazí na dáta pretože nám ta wifi doma nikdy nejde. Ak máte možnosť od vodafonu si nikdy neberte žiadne služby. Nehovoriac o tom, že keď im zavoláte kvôli nefunkčnosti trvá hodiny pokým sa im dovoláte a keď už konečne dvihne nejaká z ich arogantných zamestnaňkýň tak vám naslubuje hory doly a nakoniec aj tak nič z toho. Mne naposledy slúbili konpenzáciu za dni ktoré nam wifi nejde, samozrejme nikdy žiadna kompenzácia neprišla. Za mňa najhorší operátor určite si nekupujte od nich žiadne služby.
V říjnu 2024 jsme dali výpověď u “této dokonalé” firmy. Dnes je únor 2025 a stále nám chodí faktury. Modem, karta, kable…..vše vráceno ( mezi tím milion telefonů a jen čekání a čekání). A světe div se, opět přišla faktura. 6.12. 2024 po půl hodinovém čekání na lince, hovor konečně vzala operátorka. Po dlouhém urgování, hádání a našem dokazování, odpojováni, že se musí poradit s kolegou, nám bylo řečeno, že je vše v pořádku. Omlouvají se a bude vystaven dobropis. Nepřišlo nic, jen 13.1.2025 opět další faktura. Takže kolotoč začal znovu……..po půl hodinovém čekání, dokazování, až už křičení a nadáváni, operátora zjistila, že jsme nevrátili držák na kartu( který jsme měli ještě od UPC). Omluvila se za chybu kolegyně, s tím, že pošle číslo na vrácení přes PPL….
a opět nic. 29.1.2025 jsme se opět snažili se spojit s někým…… Dostali jsme konečně číslo, vrátili držák a třešničkou na dortu byla SMS od Vodafonu, že smlouva je ukončena k 6.2.2025. Katastrofa, nejhorší firma, která existuje. My musíme platit a kdo nám zaplatí nekonečné hodinové hovory???? Ještě, že je O2 se skvělou TV nabídkou..
Předtím přihlášení o.k Změna přihlášení, pořád to vyskakuje, to zase něco vymysleli, přihlášení v bance,Internet bankovnictví je POHODA. TADY to je psycho. Můj Vodafone. 🤪. Ten přívlastek tam nemusí být. Tak CIZÍ VODAFONE!!
Přecházel jsem od O2 k Vodafone během doby, kdy měli promo akci na 3 měsíce za akční cenu. Paní operátorka (Karolína Kopecká) mi slíbila zlato s tím, že když změním operátora a budu mít všechny služby u Vodafone tak mi dokáže získat cenu Premium tarifu za 500 kč max. Zněla přesvědčivě, zejména proto, že během našeho hovoru se přepojila na někoho z oddělení finančního a potvrdila mi, že má povolení mi takovou nabídku dát. Slíbila mi, že na konci 3 měsíců mi zavolá s tím, že cenu potvrdí a změní, aby mě tarif nestál 1300 kč po akci. Nevolala, snažil jsem se dovolat na linku, její kolegové mi vždy slíbili, že mi zavolá zpátky, ale jediné co můžou udělat je poslat email (zřejmě nemají jiný způsob komunikace mezi kolegy). Nikdy nezavolala, a nic se nedělo. Poté co jsem vše konzultoval s jiným z linky mi bylo řečeno, abych si vyplnil reklamační formulář, protože Kopecká nenechala žádnou poznámku na účtě (i když jsem jí několikrát říkal, aby tam napsala o čem jsme komunikovali a co mi “slíbila”). Formulář jsem tedy vyplnil a tam mi odpověděli tak, že bohužel prošla lhůta na reklamaci, a shodou náhod už neměly nahrávané hovory mezi mnou a Kopeckou.
Tudíž, ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI SLUŽBY VODAFONE.
Před několika lety jsem si objednal na pobočce Vodafone domů internet . Funguje to celkem podle očekávaní.
Teď potřebuji změnit číslo účtu, z kterého probíhají platby. Vzhledem k tomu, že jsem s nimi dlouho nekomunikoval, zapomněl jsem všechno kromě platebních údajů a nevím jak se přihlásit na můj vodafone Několik hodin jsem se snažil s někým domluvit. Když jsem se někam dovolal, řekli mi: To řeší někdo jiný. Nevíme kdo. Uměla inteligence mi řekla abych se přihlásil . Budu muset jít na pobočku nebo hledat jiného dodavatele.
I přes to, že my sami jsme poskytovatelem IPTV (OTT) služby, tak se v tomto článku pokusíme zcela objektivně porovnat nejen nás, ale i naši konkurenci. Právě kvalitní konkurence dokáže poskytovatele posouvat dál a mít opravdovou snahu se stále zlepšovat.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.4.2022
Internetovým stránkám UPC nyní zbývají dva měsíce existence, pak je Vodafone deaktivuje.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 31.5.2021
Druhý největší mobilní operátor na světě Vodafone spustil na začátku dubna letošního roku novou kampaň. Její součástí jsou nový slogan, práce s logem společnosti, ale také změny cen tarifů ohledně připojení k internetu.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 19.4.2021
Rychlých gigabitových přípojek bylo donedávna jako hub po dešti. Využívat je mohlo jen stopové množství firem či zákazníků, kteří bydleli v ideální vzdálenosti od poskytovatele superrychlého internetu.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.8.2020
Pryč se starým, sem s novým! Tak by se daly jednoduše shrnout kroky mobilního operátora Vodafone, který přišel s plánem vypnout v České republice 3G sítě. Důvod tohoto postupu je zcela jednoduchý. 3G musí k 31. březnu příštího roku vyklidit pole síti páté generace.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 20.7.2020
Bezdrátové wi-fi připojení od UPC, díky kterému se dá zdarma připojit i mimo domov, si klienti už moc dlouho neužijí. Oblíbená služba Wi-Free, která byla bonusem k pevnému internetu od UPC, totiž na konci letních prázdnin končí.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.5.2020
Po zaběhnuté službě O2 TV a T-Mobile TV se na trhu s touto nabídkou konečně objevil i třetí velký operátor. Vodafone TV se snaží nalákat klienty na více než 130 kanálů, sedmidenní zpětné sledování i poměrně velkorysou dostupnost.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 27.4.2020
Symbol kabelového internetu a televize, společnost UPC, začátkem dubna oficiálně končí na českém trhu. Už 1. srpna loňského roku odstartovalo slučování UPC a Vodafonu a za čtrnáct dní bude jejich fůze oficiálně dokončená.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.3.2020
Novým majitelem UPC Česká republika s.r.o. se stává Vodafone a od 1.8.2019 přebírá jejich aktivity.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.8.2019
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.