Poskytovatel internetu BoxNet pochází z Tišnova. nejen v Tišnově, ale i v okolních obcích poskytuje služby připojení k internetu, internetové televize a VOIP volání. Firma byla založena v roce 2017 a od té doby si získal mnoho skvělých ohlasů. Služby poskytuje na optické a bezdrátové síti.
IČ: 05892571
Sídlo: Tišnov, Janáčkova 1962
Jednatelé: Ing. Matěj Vaňátko a Zdeněk Hrdlička
Webové stránky: https://www.boxnet.cz
Z počátku, po převzetí firmy fungovali (až na občasné kolísání a menší výpadky) skoro rok a půl v pořádku.
Nicméně letos v letních měsících nastali velké problémy ve večerních hodinách a neřešení ze strany firmy.
Já vyměnil komplet vnitřní kabely, wifi router a stále vše stejné, ve večerních hodinách, strašná latence, sekání, nedej bože pustit více zařízení naráz…
Psal jsem několik emailů, zkoušel se dovolat na linku z více tel. čísel. a nic, stránky byly nefunkční (vše máme pečlivě uloženo a jim jsem část poslal)… Poté se ozvali po skoro třech týdnech s výsměchem (smajlík, po několika e-mailech na které nereagovali, opravdu není na místě…) a řekli, že předchozí emaily nedostali a nevidí, i když jsem přeposílal stále dokola, jak vlákna, tak screenshoty originálních předchozích emailů.
Dále arogantní přístup jak pana J. po e-mailech, tak kolegy na lince.
Jde mi pouze o slušnou omluvu, za nedobře fungující internet a hlavně zapření nekomunikace a další lži.
Stále napadají mě jako klienta (hovory z tohoto tel. č. nevidíme, Vaše emaily nevidíme a chyba je u Vás v kabelech a vnitřním zapojení….), lžou ohledně spousty věcí, na které já mám důkazy (a několikrát jsem jim posílal), hovory z více tel. čísel, emailová komunikace, nefunkční webové stránky…
Na papírovou výpověď poštou žádná reakce, na poslanou datovou schr. také žádná odpověď. Pouze lži po emailech na co se jim hodí.
Mezi tím převod jejich firmy na jiné IČO….
Dále budeme řešit právní cestou.
Byl jsem nucen vybrat nového poskytovale, který hned přijel a po výměně přijímací antény máme lepší a stabilnější internet a slušného člověka který komunikuje ihned a nelže jako pánové u Boxnetu…
Přidat fotku
BOXNET
2,5
(8)
Poskytovatel telekomunikačních služeb v Brně
Přehled
Recenze
Fotky
Informace
Recenze z webu
58 %RYCHLOST.cz · 9 hlasů
Přehled recenzí na Googlu
Recenze nejsou ověřené
5
4
3
2
1
2,5
(8)
Jiří Harák
před minutou
Nové
Z počátku, po převzetí firmy fungovali (až na občasné kolísání a menší výpadky) skoro rok a půl v pořádku.
Nicméně letos v letních měsících nastali velké problémy ve večerních hodinách a …Více
Martin Tyl
Místní průvodce·4 recenze·38 fotek
před měsícem
Smlouva skoro již pět let, zpočátku menší pokuhlávání, poté velké problémy které ale firma dobře komunikovala a opravila.
Ovšem posledního cca půl roku opět problémy. Ač inzerují připojení za jakéhokoli …Více
Vít Kareš
Místní průvodce·36 recenzí
před 2 měsíci
EDIT: U jiné společnosti by mě možná překvapilo, že zákazníka, který byl připojen 3 roky neevidují, ale u Boxnetu mi to přijde normální. Mimochodem optika, kterou jste slibovali v roce 2020 “do týdne” stále neexistuje. …Více
BOXNET (vlastník)
před 2 měsíci
Vážený pane Kareši,
asi byste se měl jít léčit, neboť sám píšete, že jste BYL připojen, což je čas minulý.
Smlouvu na Vaše jméno neevidujeme a zaniklé smluvní vztahy kvůli GDPR evidovat nesmíme.
Ale děkujeme za VELMI objektivní hodnocení, i když, jak říkáte, již zákazníkem dávno nejste.
Nás ale taky nepřekvapuje, že by Vás jiná firma evidovala. Mnoho firem GDPR neřeší. My ano. 🙂
Mějte pěkný den, tým BOXNET
Bronislav Hamada
1 recenze
před 8 měsíci
Bezdrátové připojení je kvalitní a stabilní za jakéhokoli počasí. Když nastanou nějaké technické problémy, snaží se je co nejrychleji vyřešit. Internet mám přes 2 roky a neměnil bych.
BOXNET (vlastník)
před 5 měsíci
Děkujeme mockrát za podporu 🙂
Jiří Harák
před minutou
Nové
Z počátku, po převzetí firmy fungovali (až na občasné kolísání a menší výpadky) skoro rok a půl v pořádku.
Nicméně letos v letních měsících nastali velké problémy ve večerních hodinách a neřešení ze strany firmy.
Já vyměnil komplet vnitřní kabely, wifi router a stále vše stejné, ve večerních hodinách, strašná latence, sekání, nedej bože pustit více zařízení naráz…
Psal jsem několik emailů, zkoušel se dovolat na linku z více tel. čísel. a nic, stránky byly nefunkční (vše máme pečlivě uloženo a jim jsem část poslal)… Poté se ozvali po skoro třech týdnech s výsměchem (smajlík, po několika e-mailech na které nereagovali, opravdu není na místě…) a řekli, že předchozí emaily nedostali a nevidí, i když jsem přeposílal stále dokola, jak vlákna, tak screenshoty originálních předchozích emailů.
Dále arogantní přístup jak pana J. po e-mailech, tak kolegy na lince.
Jde mi pouze o slušnou omluvu, za nedobře fungující internet a hlavně zapření nekomunikace a další lži.
Stále napadají mě jako klienta (hovory z tohoto tel. č. nevidíme, Vaše emaily nevidíme a chyba je u Vás v kabelech a vnitřním zapojení….), lžou ohledně spousty věcí, na které já mám důkazy (a několikrát jsem jim posílal), hovory z více tel. čísel, emailová komunikace, nefunkční webové stránky…
Na papírovou výpověď poštou žádná reakce, na poslanou datovou schr. také žádná odpověď. Pouze lži po emailech na co se jim hodí.
Mezi tím převod jejich firmy na jiné IČO….
Dále budeme řešit právní cestou.
Byl jsem nucen vybrat nového poskytovale, který hned přijel a po výměně přijímací antény máme lepší a stabilnější internet a slušného člověka který komunikuje ihned a nelže jako pánové u Boxnetu…
Smlouva skoro již pět let, zpočátku menší pokuhlávání, poté velké problémy které ale firma dobře komunikovala a opravila
Ovšem posledního cca půl roku opět problémy. Ač inzerují připojení za jakéhokoli počasí, tak stačí trochu deště/mlhy či snad jen špatný atmosferický tlak a připojení vypadne. Bohužel se toto děje (popř. si toho člověk všimne) o víkendech a večerech, kdy není k dispozici žádná technická podpora.
Jednou se mi to stalo při práci z domu a podařilo se mi dovolat – zvedl to nějaký “obchodník” a výsledek byl “předám to na prověření”. Což asi znamenalo, že po položení telefonu to hodil za hlavu a konec.
Aktuálně jim posledních několik dní ani nefungují stránky a telefon přes den nikdo nezvedá (pouze znělka a hláška “všichni naši operátoři jsou zaneprázdněni”).
Možná když přestanu platit, tak se mi podaří spojit s někým, kdo bude mít zájem něco řešit.
Bydlime v mensi obci (mestys), takze jsme radi za jakykoli internet co tu je. Dlouha leta jsem byl spokojeny (lepsi tu nebyl), odezvy, rychlost super. I kdyz inzeruji “optika vzduchem 60GHz” tak nakonec mate na strese jen 5GHz antenu. Zda se mi, ze maji cim dal vetsi pokryti, ale cim dal mene techniku…Alespon v nasi oblasti uz je ocividne jen jeden. Samozrejme nestiha, kdyz volate s problemem, tak slysite spoustu vymluv, ze chyba neni u nich, ale u me. Jelikoz pracuji vzdalene a potrebuji byt porad online a s kvalitni pripojkou, tak uz mam doma 3 pripojky. Byl jsem donucen Boxnet presunout jako zalohu a z 5g internetu udelat hlavni pripojeni, protoze Boxnet ma najednou pomerne velkou ztratu packetu a prej je to tak male, ze nevi kde je problem a ze pockaji nez se to nekde projevi vice. A jeste jsou prekvapeni, ze packet loss 5-10% ovlivnuje video hovory na MS Teams a online hrani neni mozne taky vubec.
Doufam, ze problem brzo vyresi a budu se moct vratit zpet. Ted jsou nahrazeni Nordic Telecom a T-Mobile LTE.
Vážený pane Koudelko, je hezké, že se jako advokát Muzea Brněnska snažíte naší společnosti škodit, jak můžete, ale kvůli Vašim skvělým radám jste pana ředitele dostal do trestního stíhání.
Jelikož nám v lokalitě nic nevypadává, je to pouze výstřel naslepo.
Číslo zákaznické podpory je 535 555 555 🙂
Nespolehlivé a problémové připojení. Časté vypadávání. Napájení antén z auta a benzínové centrály.
Už dva roky bydlíme ve Všechovicích u Tišnova a není měsíce, kdy bychom neřešili výpadky internetu. Stačí silnější vitr, nebo déšť a je po i ternetu. V pracovní dny se na zákaznickou linku dovoláme, víkendy jsou však velmi špatné! Takže od soboty do pondělí čekáme na zpětnou vazbu a nápravu. Pro nás, kteří pracují Home- office, je nutnost stabilního připojení. V případě Boxnet je to katastrofa. Po slibech prechazim k jinému poskytovateli.
Po několika letech jsme s nadějí čekali kvalitní internet přes optickou síť. Zapojení trvalo několik měsíců a ihned po zapojení začaly výkyvy.
Po obdržení informací z firmy Boxnet, že kapacitu navýší, jsme doufali zlepšení. Bohužel kolem 18 až 22 hodiny večer máme po měření jen 20 MB
a tím nelze používat počítač a televizi současně. Blíží se Vánoce a děsíme se toho, jak bude internet fungovat.
Sice dražší ale spolehlivý
Po 3 měsících zatím super služba. Uvidíme, co dál. Komentář pana Stursi mě sice hodně znepokojil, ale potom, co jsem se na to zeptal na zákaznické lince musím říct – nejde věřit každé recenzi. Uvidíme, snad nezměním názor. Balák
Nacházíte se nyní v zahraničí, ale chcete i nadále sledovat nejen české, ale i ostatní televizní programy, které v česku sledujete? Řešením je naše NejPřipojení TV, kterou můžete včetně zpětného zpětného přehrávání sledovat nejen v rámci celé Evropy, ale i v jiných destinacích.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 20.6.2022
Třetí největší poskytovatel internetu v České republice a náš dlouholetý partner – Nej.cz. Jelikož také dlouhodobě spolupracujeme s jejich největšími konkurenty, můžeme z hrdostí říci, že Nej.cz funguje přesně tak, jak si my v NejPřipojení.cz představujeme.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 4.5.2022
Pokud si zakoupíte novou Smart TV, jistě bude umět připojit se k internetu pomocí Wi-Fi. Proč však tuto možnost nedoporučujeme my a ani většina dalších poskytovatelů streamovací služby?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 25.4.2022
Telefonní čísla, která jsme nikdy předtím neviděli. Když vám volají, nevíte, co máte od telefonátu očekávat. A pokud stisknete tlačítko se zeleným sluchátkem nebo se prstem dotknete obdobné ikony na displeji, často jen za několik sekund zavěsíte.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 18.9.2021
Jak je to ale s exekucemi v souvislosti s internetovým připojením? Přesněji, s pořízením připojení k internetu?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 19.7.2021
Vánoční svátky jsou za námi a řada lidí našla pod stromečkem nový notebook, stolní počítač, mobil nebo tablet. Pokud dárek splnil očekávání, ale kvůli kvalitě internetového připojení už s ním taková zábava není, je potřeba zjistit, kde může být problém.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 28.12.2020