T-Mobile - recenze

1,8
Hodnocení 1,8 z 5
1,8 z 5 hvězdiček (na základě 12 recenzí)
Vynikající17%
Velmi dobré0%
Průměr0%
Špatný8%
Příšerné75%

T-Mobile není jen součást “velké trojky” poskytující připojení k internetu, hlasové služby a IPTV, ale v posledních letech také hojně investují do vlastní optické sítě. V uplynulých letech kupovali také řadu skvělých lokálních poskytovatelů a vlastníků optické sítě napříč celou ČR. 

IČ: 64949681

Sídlo: Praha 11, Chodov, Tomíčkova 2144/1

člen představenstva a generální ředitel: Jose Severino Perdomo Lorenzo
 

Webové stránky:  https://www.t-mobile.cz/

Jaké jsou Vaše zkušenosti s poskytovatelem internetu T-Mobile?

Hrozný přístup k věrnému zákazníkovi

Hodnocení 1,0 z 5
3. 4. 2024

Jsem dlouholetým klientem téhle společnosti ale to jak se ke mně teď zachovali je neskutečné. Potřebovala jsem rozložit jednu fakturu na splátky, které jsem pak doplatila ale místo toho aby mi uhradili splátky dali mi ty peníze do následující faktury o čem jsem nevěděla a teď po mne žádají další peníze a prý mám na to měsíc a nebudou mi omezovat služby a posílat pokuty. Za minulý rok jsem jim za faktury zaplatila necelých 100 000 Kč a teď mi pořád posílají zprávy abych uhradila splátky. Tohle jednání je neskutečné a určitě budu přecházet k jinému operátorovi i za podmínek, že opět po mne budou vymáhat pokuty. Věřím, že v jiné společnosti si moje peníze budou vážit.

Dávejte si pozor na platby a faktury, které od téhle společnosti dostáváte a které platíte.

Viera

Lháři a zloději

Hodnocení 1,0 z 5
29. 3. 2024

Upřímně, měl jsem u nich tarif za 930,-… kde mi dali zařízení za korunu, ale když končíte i po dvou letech kdy tato smlouva skončí, tak si i tak účtovali 965,- za zařízení… jako pardon ale teď díky Vám jsem radši přešel k O2 kde je to 95% lepší dokonce i služba u nich je lepší a zároveň bez žádných poplatků navíc.. díky za vyhození 3200,- za ukončení zbytečné smlouvy s Vámi..

Lukáš

Data

Hodnocení 1,0 z 5
28. 3. 2024

T-Mobile má nejotevřenější datové spojení (internet).

Data hned někde a “stále on-line” mají tu

nejnižší rychlost. Ocitnul jsem se v roce 2002.

Nic hroznějšího jsem dlouho neviděl.

Uvažuji o ukončení smlouvy a zakoupení

datové 100gb SIM jinak to nemá smysl a

asi od konkurence.

Václav

Lháři a zloději

Hodnocení 1,0 z 5
13. 3. 2024

T-Mobile firma jako taková lháři a podvodníci přirovnal bych je ke šmejdům co okrádají staré důvěřivé důchodce. Tv a jiné služby stojí za vyliž prdel jako dlouholetému zákazníkovi zdraží služby vymýšlí si pohádky o nějakém dluhu a jiné křivárny když člověk oznámí že končí tak se mstí že vám zpomalí internet nebo jiné. U T-Mobile si dělají co chtějí smlouva kde má moje máma kde jako magneta kde jsou tři telefoní čísla si moje mladší sestra vzala na smlouvu mé matky iPhone a bez souhlasu a podpisu matky na dva roky což je podvod zkrátka si T-Mobile dělá co chce. To co T-Mobile dělá je na žalobu to co provádí se zákazníky je trestný čin klamání podvody okrádání. Ukončit jejich činnost a pozavírat je do kriminálu ale o tom si můžem nechat jen zdát vítejte v ČR protože podvody zlodějny jsou posvěcený tímhle zkorumpovaném státě Hmm ? Zkorumpovaný stát zákony nefungují a když fungují tak dvojmetr bordel kam se podíváš a co s tím ? Vymlátit celou vládu protože ta je příčinou veškerého zla.

Lukáš

Pracovní zkušenost zaměstnanec

Hodnocení 1,0 z 5
14. 2. 2024

Zkušenost špatná já tam byla po pracovní stránce přišla jsem na pohovor řeknou vám své benefity rádoby i tarif Vám dají nic z toho se neděje… T mobile osobně … podotýkám … jeden týden dva týdny odpracovaných jste ještě na IČO samozřejmě … pak Vás pošlou na školení do Ostravy kde se školite 8 hodin nezaplacené nic žádná cesta všechno hradí člověk sám samozřejmě do auta Vám nastrkaji další kolegy kde Vám příslib benzin nikdy sem ho nedostala … nakonec zjišťujeme u kolegu ze nemají na nic že živoří a nejdéle tam co tam pracoval byl jeden človíček zhruba rok ani ne … zaměstnanci se tam mění víc než ponožky co mám doma v šuplíku tolik novych ponožek kolik mají oni zaměstnanců ani nespotřebuji … hodi vám papíry a čti si doma pokus se to naučit… jeden dva dny … a začinaš přídeš menší porada nasetas do auta auto plné lidi prodejců jste od domova třeba 100 km zima déšť mráz nezájem hodí vás na ulic jak nějakou kurvu a bez klepat na dveře panelák panelákem … počítají Vám naklepané dvere a mluvíte nabízíme lidi přemlouvate to je vaše náplň práce nemáte za to nic jen naději ze možná se chytne jeden ze 100 a alespoň dostanete tu malou provizi samozřejmě zda li se Vám chce na záchod nemáte šanci buď Vás někdo pustí do bytu na toaletu anebo venku kolikrát se mě chtělo a 6-7hodin sem musela v sobě držet moč když pak už Vám večer konci pracovní doba tak stojíte na tom místě určeném kde Vás kolega vyhodil a čekáte než nepřijede kolikrát trvá než se k Vám dostane odváží Vás domu zmrzlou pomale pocuranou nenajezenou a když ještě nikoho nechtnete ochotneho kdo teda přistoupi na převod internetu na T mobile tak i bez par stovek … Jo a po dvou týdnech práce sem nedostala ani zaplaceno dala sem výpověď ale nezájem žádné finance mě na účet nepřišli … děkujeme za všechno jako společnost a firma fajn dobrej internet tarify mate ale jako zaměstnavatele si nevazite lidi co musí obnášet tohle všechno a berete to jako samozřejmost …

Anonym

darky

Hodnocení 2,0 z 5
9. 12. 2023

co se tyče rozdavani darku ubohe např hra fluffy pouze 700ks to si delaj srandu

roman

Katastrofální pristup k zákazníkovi.

Hodnocení 1,0 z 5
30. 11. 2023

Stížnost na pobočku Olomouc Šantovka. Prodavač mi poskytl lhave informace o výši plateb a zapojení internetu. Zástupkyně vedoucího nic neřešila a po sdělení, že odcházím k O2 s telef. Číslem a internetem pouze pokrcila rameny. Takže milý T mobile dnes jste přišli o pravidelnou měsíční platbu cca 1000,- Kč.

Ivana Nováková

Problém s internetem a tv od T- mobil

Hodnocení 1,0 z 5
12. 9. 2023

T-mobil naprosto katastrofální, jsem bývalý zákazník poskytovatele A1M. 11.8. nám přišli nainstalovat nový internet a tv přímo od T-mobil, technici co tu byli se přiznali, že to instalují teprve 14 dní tak jsem si řekl ok tak ať se ukáží co umí. Při vedení nového kabelu mi zničili kus zdi, ok to se může stát, to si opravím, když se ale nemohli prokousat instalací nového modemu tak to mě mělo varovat! Nakonec se vše podařilo, večer se mi začala sekat tv. Ráno volám na zákaznickou linku kde je mi řečeno abych restartoval setobox, to nepomohlo. Opět telefon a bylo mi řečeno, že je potřeba výměna setoboxu.V sobotu ráno jedu na pobočku na výměnu tam se dozvím, že mají výpadek systému a nic mi nedají, mám to zkusit později, dám tomu tři dny a jedu znovu. Na prodejně se dozvím, že setobox není můj, problém řeší hodinu tři zaměstnanci prodejny, nakonec se povedlo vyměnit. Doma zapojuji nový setbox a ono to opět nefunguje.Opět telefonát na zákaznickou podporu kde je mi řečeno, že je tedy potřeba vyměnit modem, ok po týdnu přijíždí další technik, zapojí nový modem a celé se to zasekne. Na jeho techn. podpoře po hodinovém čekání se dozvídáme, že je problém na straně Vodafonu, ano nespletl jsem se, zásuvka na konci kabelu je totiž Vodafonu. Technik odjíždí a já jsem bez internetu a tv. od T mobilu se nikdo celý den neozval, tak jsem opět volal já, byl mi slíben internet do zásuvky, bude hned připraven na prodejně ale počkejte přijde vám SMS s potvrzením, že je vše připraveno.Tři dny čekám, nikdo se neozývá, opět volám já, je mi řečeno, že na prodejně bude vše připraveno, jedu opět na prodejnu kde dostanu internet do zásuvky zároveň zde sepisuji stížnost na celkový postup firmy. Minulý pátek se ozval s technické podpory a ptá se celkem neomaleně jak to vypadá s tím internetem, nevím nejsem doma zněla má odpověď, technik na to, že zavolá v pondělí kdy po návratu domů zjistím zda to již funguje. V pátek měl zprávu od Vodafonu, že je problém odstraněn, jak jsem v neděli zjistil modem stále nefunguje. V pondělí nikdo nevolal tak v úterý opět volám já, chci přepojit na technika jehož jméno naštěstí znám, je mi odpovězeno,že to nejde ale, že mu hned píše operátorka mail, dnes se zase nikdo neozval tak opět volám já, operátorkou mi bylo řečeno, že tím, že budu prudit každý den tak řešení této situace neurychlím , mám prý být trpělivý! Vrchol drzosti!!! Toto vše trvá již měsíc!!! Jenom sliby,sliby,sliby a skutek útěk!!! Je to banda lhářů a já jako dlouholetý zákazník ještě z doby kdy to byl Pegas nemám dovolání!!! Tohle prostě nevymysliš a slavný T-mobil se chvástá reklamou na nejrychlejší internetovou síť!!

Jan Vorlík

Olga

Hodnocení 1,0 z 5
15. 7. 2023

Dobrý den, T-Mobile??? Nikdy víc .. samé lži a fikce “výhodných balíčků/tarifu” zatáhnou Vás a není cesta zpět… A při tom ostatní třeba Vodafone nebo O2 mají tarify 2x výhodnější..

Olga

Jaroslava Králíčková

Hodnocení 5,0 z 5
18. 3. 2023

Dnes po 8.hodině jsem potřebovala radu ohledně tarifu.Hovořila jsem s panem Jarošem a c htěla bych pochválit jeho chování a pomoc.Myslím si,že je to člověk na správném místě.Nenašla jsem,kam jinam napsat,tak alespoň takto mu děkuji.S pozdravem Králíčková J.

Jaroslava Králíčková
Benysek ERI

Proč nebude ČTÚ regulovat velkoobchodní ceny mobilních dat?

Špatnou zprávu pro virtuální operátory přineslo rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ). Po jednání své Rady upustil od původního záměru regulovat velkoobchodní ceny mobilních dat.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 27.4.2022

zdrazeni internetu

Jak se zachovat, když Vám zdraží internet?

Téměř vše zdraží. Jak reagovat? Zdražování je nejvyšší za poslední rok. To nejsou několik let staré titulky z elektronických médií. Pocházejí ze srpna letošního roku. Přečtěte si náš článek až do konce.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.9.2021

ctu

ČTÚ referuje o sporu o data i nevyžádaných hovorech

Instituce v něm informuje o rozhodnutí vlastní Rady, která posuzovala spor mezi T-Mobilem a společností Český bezdrát. ČTÚ ve zprávě řeší také nevyžádané marketingové hovory.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.8.2021

ERI

Vyjádření T-Mobilu ke sporu s ERI

Mluvčí operátora žádost o rozhovor odmítla, zdůvodnila to rozkladem a zaslala pouze oficiální vyjádření, které se můžete přečíst v tomto článku.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 10.5.2021

ERI

Virtuální operátor Český bezdrát dostal za pravdu ve sporu s T-Mobilem, případ však není u konce

Podle verdiktu předsedkyně Rady ČTÚ Hany Továrkové musí T-Mobile Českému bezdrátu snížit velkoobchodní cenu mobilních dat. Mělo by se tak stát o 41 procent.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 3.5.2021

cetin

T-Mobile pomůže CETINu s optikou

Česká optická síť se dlouhodobě pere s nálepkou internetového připojení, které funguje především ve městech. Tato poměrně nelichotivá tvrzení by se však během pár let mohla o poznání zlepšit.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 21.12.2020

Akvizice Lemo internet

Akvizice Lemo Internet a.s.

Novým akcionářem Lemo internet a.s. se stal T-Mobile Czech Republic a.s



Autor: Redakce NejPřipojení.cz 2.6.2019