Starnet je jeden z největších poskytovatelů bezdrátového připojení (anténa na střechu) napříč celou ČR. Jeho největší silnou stránkou je nízká cena, která však může být vykoupena horší kvalitou služeb. Poskytují převážně připojení domů přes standardní pásmo 2,4GHz a 5GHz, případně „optické“ připojení distribuováno pásmem 60GHz.
Mezi ostatními poskytovateli internetového připojení si získali pověst „dravce“, který zákazníky získává formou podbízení cen, které nemohou konkurenci pokrýt takřka ani náklady. O jejich strategii se dá tedy pouze spekulovat. Nahlédnout do komunity poskytovatelů a jejich názorů můžete například na tomto ISP fóru.
IČ: 26041561
Sídlo: České Budějovice 6, Žižkova tř. 226/3
Jednatel: Martin Ambrož (60% podílu) a Radek Krejča (40% podílu)
Webové stránky: https://www.starnet.cz/
Asi před 6 lety jsme si nechali instalovat internet od Starnetu.Ve této smlouvě byla sleva na jeden měsíc.Tento internet fungoval pouze při instalaci,ale po odchodu technika už ne.Podali jsme reklamaci,ale oni nám tvrdili nadálku,že to funguje.Skoro 2 týdny po reklamaci přijeli,přeskoušeli a odjeli.Opět nefungoval,tak jsme od smlouvy odstoupili.Teď na nás podali žalobu,že jsme jim údajně dlužný za provoz.Je to banda podvodníků a zlodějů.
Upřímně: platíme 360 kč/měsíc, a za ty peníze to nestojí. Kolikrát je schopné vám to během 1 dopoledne spadnout 3 krát, a když děláte něco důležitého, je to na ho—
Rychlost není úplně špatná, ale za tu cenu se dá rozhodně sehnat i lepší síť. Jsem velice zklamán
Schválně jim dlouho trvá než vám zašlou výpovědní smlouvu, a nechají vás zaplatit měsíc navíc. Fakt vychcaný, jinak než právníkama se na ně asi nedá 😉
Při stěhování a ukončení smlouvy přišla okamžitě zálohová faktura na výjezd a práci technika, který u nás nikdy nebyl. Nemám problém zaplatilt za poskytnutou službu, ale nevím, proč bych měl dopředu platit někoho, kdo možná ani nepřijede (zatím ani po měsíci nic). Po dotazech, co bude technik dělat na přípojce, mi bylo řečeno, že hlavně musí „odpojit IP adresu“. Už nevím, co víc absurdního by se dalo vymyslet.
Na péči o zákazníky „moji námitku předali k řešení na vedení“, takže kvůli pokusu o vyfakturování 600 korun bez DPH už čekám měsíc na výsledek. Zatím mi přišlo 5 „výzev k úhradě dluhu“, přestože nemám finální fakturu, stále jen zálohovou + nakonec i výhrůžka na předání „inkasní společnosti“. Chtěl bych tímto podpořit ostatní, koho Starnet vydírá, aby neplatili za služby, které Starnet neprovedl a aby se nebáli se jejich nekalých praktik. Upřímně doufám, že je tohle brzy dožene, protože takhle se nepodniká a lidem jen otravují život kvůli pár stovkám navíc.
Internet se začal sekat tak přijel nějakej picus kterej řekl ze jestli se to nezlepší tak sem přijde nainstalovat nejakou chujovinu kdyz jsme tamm zavolali, po týdnu přijel nejakej dement co to mel zapojit ale prý mu to jeho kolega nenahlásil tak tady pul hodiny šaškoval a pul hodinu na to co odjel internet přestal fungovat a do teď nefunguje uz je to 8 hodin zmrdi vyjebaní
Vypadl mi internet, první telefonat s arogantním nepříjemným pánem. Nevím jestli jsem volala v době kdy sledoval oblíbený pořad, ale jeho neochota byla extrémní. Při dalším hovoru, kdy se mi rozleželo v hlavě pánovo chovani jsem natrefila už na příjemnou paní. Nicméně internet nešel ani do druhého dne. Během dne internet opravili a asi po dvou dnech řeším opět výpadek.
Jedna velká tragédie… Začalo to písemnou žádostí, pak aktivační kódem a nakonec faktura za nějakou práci technika, který vůbec žádnou práci nedělal. Tak jsem řekla, že platit určitě nebudu za službu, kterou si oni účtují a u mě žádná z těch služeb neproběhla…. Odinstalace internetu 😂 přijel technik a klepal si na čelo, co u mě dělá, když to mám vše odpojene. Strčila jsem mu do ruky kabel a že jsem vše řekla do telefonu, že to mám zrušené apod. A najednou začali vyhrožovat, že mě předají inksni společnosti. Z jejich strany opravdu ubohost… Starnet už nikdy více a určitě budu jen lidi odpuzovat, když se zmíní jejich jméno 🤮
SratNet Nabízí svůj trapný router, horší než kde který TP link za 90kc/měs, jehož výrobní náklady s těží přesahují pětistovku, a ke kterému vám ani nedají přístup. Nálepka s heslem je na routeru jen na parádu, pro heslo si člověk musí zavolat, a to začne teprve sranda. Nejprve je několik minut odbíjen kecy z automatu o tom jestli ví jak funguje WiFi. Když se konečně dovolá, následuje neprofesionální dialog plný výmluv. IP kamery které dříve s jiným poskytovatelem fungovaly najednou nefungují a technici SratNetu pro to odmítají vzdáleně cokoliv udělat. Rádi ale přijedou za 500kc/hod. Po telefonu se pořád dokola snaží prodat veřejnou IP, která u předchozího poskytovatele nebyla vůbec potřeba. Opakovaně ignorují výzvy k Port-forwardingu.
Doporučuji s touto firmou neztrácet čas.
Pokud chcete mít poskytovatele internetu STARNET, je to jen a jen vaše rozhodnutí. I když po nějakém čase vám zvýší měsíční poplatek s odůvodněním zvyšování nákladů, to je již klasika. Ale když se rozhodnete ukončit smlouvu, nastane kolotoč problémů hraničících s vydíráním. V 21. století, v době on-line světa, v době umělé inteligence zažijete spolu se STARNET opravdu staré časy, písemné žádosti, zamítání žádostí, znovu nekončící nové a nové žádosti, doporučená psaní, která stojí více peněz, než platíte za samotné poskytování internetu. Ne,ne, kdepak, STARNET nikdy více, hezký den všem uživatelům jejich služeb…
Po telefonu jsem se domluvili že končím stěhuju se a tak mi bylo zdeleno že musím písemně (Poštou)jinak to neuznávají, což jsem udělal. Po měsíci přišla faktura tak jsem volal a že výpověď neuznávají protože není na jejích formuláři, což jsem poté znova udělal. Měsíc a Zase faktura zas tel a že tam chybí aktivační heslo tak to též neuznávají . To po 7 letech ho nevím a po stěhování ani nezjistim, tak fakturace běží být internet přez 2 měsíce odpojen. A heslo mi sdělit po tel nemůžou prý .
Dle našich informací bude v síti UVT od 1.4.2023 na optické síti spuštěn nový tarif o rychlosti 2000 Mbps, tedy “dvě giga”. Upřímně, nemusíme mít to nejdražší auto, nejhezčí ženu, nejnovější mobil a nejrychlejší internet, ale pokud to zkrátka chceme, musíme to mít.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 7.2.2023
"Pane Žižko, všimli jsme si zajímavého článku na Hradecké drbně, ve kterém rozebíráte dopady nízkých cen za služby připojení k internetu. Každý, kdo je z oboru, bude určitě vědět, která “hvězdná” firma se vydala touto cestou. S dovolením na vás máme ještě pár otázek."
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 25.10.2022
Ve spolupráci s ČTÚ jsme pro vás připravili návod + vzor formuláře pro nahlášení nevyžádaných hovorů. Formulář si můžete zdarma stáhnout na této stránce.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 3.10.2022
Pokud si zakoupíte novou Smart TV, jistě bude umět připojit se k internetu pomocí Wi-Fi. Proč však tuto možnost nedoporučujeme my a ani většina dalších poskytovatelů streamovací služby?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 25.4.2022
Vánoční svátky jsou za námi a řada lidí našla pod stromečkem nový notebook, stolní počítač, mobil nebo tablet. Pokud dárek splnil očekávání, ale kvůli kvalitě internetového připojení už s ním taková zábava není, je potřeba zjistit, kde může být problém.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 28.12.2020
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.