Digi se změnila na Telly

Vylepšenou programovou nabídku, smlouvy bez závazků nebo věrnostní programy. To jsou hlavní lákadla, se kterými přišla 1.dubna nová televize Telly.  Satelitní a internetová televize Digi TV se totiž začátkem měsíce proměnila na Telly a svým klientům se chce předvést v novém kabátě. Kromě názvu a programové nabídky prošly proměnou také její webové stránky i prostředí set-top boxů.

Čím chce Telly zaujmout?

S novým názvem přichází i svěží vítr do plachet, který by měl potěšit stávající i nové zákazníky. Pro nové klienty připravila Telly měsíční zkušební dobu zdarma. Po ní si pak mohou vybrat z programové nabídky Malý, Střední nebo Velký balíček. Ve hře jsou i prémiové kanály HBO, které jdou dokoupit zvlášť. Nebude-li klient se svým balíčkem spokojený, může podle libosti přejít na jiný. Nové smlouvy jsou totiž bez závazků. Škodní by však neměli být ani stávající klienti. „Naši stávající zákazníci mají na výběr. Pokud se rozhodnou pro novou nabídku Telly, mohou na ni přejít. Samozřejmě s tím, že získají možnost sledovat kompletní nabídku Telly v prvních třech měsících za cenu zvoleného balíčku. Ti, kteří jsou se svojí aktuální nabídkou spokojeni, u ní můžou zůstat,“ vysvětlila ředitelka zákaznických služeb Telly Iveta Šlapalová a doplnila, že zákazníkům, kteří se rozhodnou ponechat si svůj balíček, zůstane stávající nabídka za stejných podmínek i po skončení vázanosti jejich smluv.

Nový design aplikace

Kromě modernějšího designu zaujme nová aplikace hlavně svou uživatelskou přívětivostí. Oproti předešlé verzi je intuitivnější, je možné si díky ní vracet scény nebo přetočit otravné reklamy. Klientům nabízí možnost zabrousit do archivu až 7 dní zpátky. Vyhledávání je snazší a navede při hledání nových i starých pořadů. Klienti internetové televize mohou sledovat obsah až na čtyřech zařízeních. Sympatické je také to, že se na domovské obrazovce objevují doporučení pořadů z archivu zpětného zhlédnutí, která jsou navíc rozdělena do kategorií podle žánrů.

Malý, Střední nebo Velký?

Telly vsadila na jednoduchou nabídku, která se skládá ze tří základních balíčků. Za každý z nich zaplatíte stejně, ať využijete internetovou či satelitní verzi. Jak jsme již zmínili výše, jde o Malý za 200 Kč, Střední za 400 Kč a Velký za 600 Kč. V Malém balíčku dostane zákazník 68 kanálů, z nichž je 33 v HD kvalitě. Se středním balíčkem získá 106 kanálů a 54 jich může sledovat v HD. Velký balíček nabízí poměrně velkorysou nabídku 128 televizních kanálů a v HD kvalitě jich lze sledovat 69.

 

Kdo má zájem, může si objednat i filmový balíček HBO, za který si připlatí ještě 200 Kč navíc. Začátkem měsíce navíc začala televize s vysíláním dětského kanálu Lala TV a do nabídky programů chce přidat CNN Prima News a další kanály. Telly se však nenechala zahanbit ani u nabídky pro sportovní fanoušky. Pro ty si připravila samostatný balíček Sport, který si klienti pořídí na 1, 3 a 7 dní nebo na celý měsíc. Na přikupování denních balíčků není nic složitého. Klient si je pořídí jednoduše online a jsou přístupné na všech Telly aplikacích.

 

Na pořadu dne je i řada technologických inovací. Telly totiž přechází na nový kodek H.265, což pro klienty znamená, že můžou sledovat svou televizi ve Full HD i téměř s poloviční rychlostí internetu, než tomu bylo dosud. Díky novému kodeku je Telly navíc připravená vysílat v Ultra HD/4K rozlišení. Za všechny služby vám pak přijde faktura, kterou můžete zaplatit přes QR kód.

Proč se Digi TV změnila na Telly?

Jedním z důvodů, proč od 1. dubna došlo k přejmenování Digi TV na Telly, je to, že provozovateli končí právo využívat stávající jméno. Jejím majitelem je rumunská společnost, jež vlastnila Digi TV před pár lety. Digi TV poté přešla do majetku skupiny Lama Energy, která mohla původní značku využívat jen po omezenou dobu. „Přechod na novou značku jsme naplánovali tak, aby byl pro naše zákazníky co nejkomfortnější. Pokud se přece jen vyskytne nějaká potíž, najdou naši zákazníci návod, jak postupovat na stránkách telly.cz, kde najdou v případě potřeby též kontakt na naši zákaznickou linku,“ doplnila na závěr ředitelka zákaznických služeb Telly Iveta Šlapalová.

Právě péče o zákazníka je jednou z věcí, na kterou dává Telly důraz při prezentaci své nové značky. Slibuje rychlou a odbornou péči, která není založená na chatbotech, ale na komunikaci se zákazníkem. Jak tento závazek zvládne v praxi, zhodnotí po čase až samotní klienti.

Součástí příprav na změnu značky byla také řada inovací. Došlo ke zpuštění aplikace pro chytré televize, které využívají operační systém Android (např. Sony, Philips či TCL), aplikace pro mobily s operačním systémem iOS a Android nebo aplikace pro Apple TV. Během pěti let, kdy Lama Energy do původní Digi TV vstoupila, vložila společnost do inovací přes 250 milionů korun. Technologické inovace tedy byly dalším důvodem pro změnu obchodní značky.

Logo Telly

telly

S novou značkou je spojené také nové logo televize Telly. Jeho grafická podoba vzešla ze Studia Najbrt a marketingovou kampaň zaštítila agentura Grizzlink. Při navrhování nového vizuálu měla společnost na paměti aktuální situaci na televizním trhu, který se značně proměnil s přechodem na standart DVB-T2 vysílání. Podle názoru Vladimíra Rusnáka, výkonného ředitele společnosti Digi CZ, se s DVB-T2 totiž proměnilo i vnímání a náročnost zákazníků. Ti se podle něj zaměřují právě na služby placených televizí, což se Telly snaží ve své nabídce do značné míry využít a vyjít tak svým klientům vstříc. Logo v nich má pak vyvolávat dojem jednoduchosti a uživatelské přívětivosti.

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.4.2020

konec úvazků

1.4.2020 celoplošný konec úvazků!

1.4.2020 vejde v platnost novela zákona, která zamezí pokutování zákazníků za předčasné ukončení smluv.



Autor: Redakce NejPřipojení.cz 3.2.2020

1 Gb/s do sedmi let!

Existence Gbit sítí - CETIN

Gigabit optikou až do domu pro milion domácností?



Autor: Redakce NejPřipojení.cz 21.10.2019

Akvizice UPC

Akvizice UPC Česká republika

Novým majitelem UPC Česká republika s.r.o. se stává Vodafone a od 1.8.2019 přebírá jejich aktivity.


Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.8.2019

5G

Internet 5G

Pravda nebo klamání spotřebitele internetového připojení?



Autor: Šimon Čecháček C-NET.solutions 16.6.2019

Akvizice Lemo internet

Akvizice Lemo Internet a.s.

Novým akcionářem Lemo internet a.s. se stal T-Mobile Czech Republic a.s



Autor: Redakce NejPřipojení.cz 2.6.2019