Nordic Telecom je český poskytovatel internetu a internetové televize. Svoji cestu započal akvizicí společnosti U:fon a dalších následných odkupů mnoha lokálních providerů po bezdrátových a optických sítí. Díky své “LTE” síti nyní dosahuje velice významného pokrytí napříč celým Českem. Jaká bude vaše recenze na Nordic Telecom?
IČ: 04001281
Sídlo: Českomoravská 2408/1a, Praha
Majitel: Nordic Telecom Holding (100 %)
Webové stránky: https://nordictelecom.cz/
Nekvalitní služby, obtížná komunikace, ukončení služby. Již dlouho jsem se nesetkala s tak neproklientským přístupem
Ještě nikdy jsem nepotkal firmu která by byla naprosto plná nekalých praktik a zlodějen jako nordic.
Nordic Telecom je na hovno
Pokud jde o technickou stránku připojení, asi bych byl s firmou Nordic Telecom spokojený.
Ne už tak s jejich přístupem k zákazníkovi.
Jak jinak si vysvětlit 3 různé samoobsluhy s nezávislým přihlašováním a vazbou na různé bankovní účty pro platby.
Navíc při “pouhém” přepojení na novou technologii se musím přihlašovat do jiné samoobsluhy, kde ovšem nevznikly stejné práva přístupu pro všechny osoby, jako u původní samoobsluhy.
A protože jsem platbu měl nastavenou trvalým příkazem, vzniknul mi na jedné samoobsluze přeplatek a na druhé nedoplatek.
Výsledkem byla upomínka s tím, že jestli nezaplatím do 4 dní přijde další upomínka za 100,- Kč a omezení služby.
Takto si opravdu přístup k zákazníkovi nepředstavuji.
Jenom Nordic dokáže slíbit stabilní internet, a pak mít internet míň stabilní než moje nervy a to jsem solidní rapl, neřeknu kdyby ta sračka byla zdarma ale platit za to? To mi kuřte, nejhorší internet na světě. :)))))))
S touhle společností už nechci mít nic společného. Jako správce bytového domu a zrušením to je taky katastrofa..
Přikládám anonymizovaný mail, který jsem jim včera sepsal, obsahuje zatím neuzavřené zkušenosti se zrušením.
__________________
Dobrý den,
Kontaktuji Vás jako značně rozhořčený zástupce správce bytového domu, kde historicky působíte jako poskytovatel internetu s kterým jsme nedávno všichni rozvázali smlouvu a aktuálně se řeší již jen doplatky a sundání zařízení ze společného anténního stožáru.
Důvod výpovědí všech byl hlavně značně poruchové služby (po výměně BTS za jiného výrobce) a hlavně komunikace s Vámi opravdu stojí za to.
——————–
Takže pro začátek soupis bývalých zákazníků na adrese:
XXXXXX
XXX XXXX
——————–
1. XXX XXXX, 5G 30/3, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na stožáru (výrobce Gemtech)
2. XXX XXXX, 5G30/3, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na stožáru (výrobce Huawei)
3. XXX XXXX, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na okně (výrobce Gemtech), již by měla mít vše vráceno a dořešeno.
4. XXX XXXX, původní wifi spoj od bývalého NWT (poté Keynet->Libli->Nordic). Nikdy nebyla převedena pod nové zákaznické číslo Nordic. Původní NWT z.č.: XXXXXX
Výpovědní lhůty doběhli v rozmezí cca 6-8.4.2022. Kromě mě a paní XXXX se s Vámi všichni již odmítají bavit.
Na na našem bytovém době je od 6.4.2022 instalovaná symetrická optika místního poskytovatele. Ve stejný den byla odpojena i společná elektřina a zařízení zákazníků 1,2 a 4 bylo vypnuto. U Zákaznice č. 4 bylo demontován pouze rozvaděč na půdě, avšak parabola pro wifi příjem zůstala na stožáru a je třeba ji demontovat.
——————–
A teď stížnosti a požadavky
1. V samoobsluze skoro všem svítí „Aktivní vymáhání“. Jak to máme chápat?
Podstupujete to po čase exekutorovi, když se s Vámi zákazníci odmítají bavit a Vy nejste schopni komunikovat se mnou, jakožto zástupcem správce bytového domu (ohledně přístupu na stožár).
2. Opravdu je Vás systém, s prominutím už musím být vulgární, tak tupý, že není možné, resp. slečny v callcentru jsou tak hloupé, že nejsou schopni napsat poznámku ke 4 zákazníkům s uvedením zákaznickým číslem ostatních 3. A to z důvodu ušetření kapacit techniků a sloučení demontáže na jeden výjezd.
Uskutečnil jsem několik telefonátů na toto téma a marně, k paní Čuříkové již dle mých informací přijeli a zařízení má vráceno ale zbytek chtěli řešit opravdu samostatnými výjezdy a nebyli schopni nejdříve poptat kontakt na správce!
3. V souvislosti s předešlým, kdy konečně se ozvala slečna s řídícího střediska výjezdních techniků přijel jediný technik dne 3.5.2022 v cca 13:30 a pouze obhlédl instalaci a nemohl nic provést z důvodu bezpečnosti práce (neměl kolegu a jistící lano). Informace technikovi od slečny z řídícího střediska byla doslova: zařízení již demontováno, pojedete to pouze vyzvednout. Proboha zase vaše systémy jsou totálně dementní.
Technik situaci zapsal, souvisí s tím i bod 4.
4. U zákazníka č 1, což je Náš byt, jste dne 12.10.2020 zřídili službu Nordic 5G 30/3 a dodali set zařízení:
GemTek WLLGG-123 ODU, SN: GMK2004XXXXXXXX
GemTek WLLGG-123 IDU, SN: GMK2004XXXXXXXX (vráceno!)
Následně pro nadbytečnost (vlastní a lepší wifi AP od mikrotiku) byla vnitřní jednotka (SN: GMK2004XXXXXXXX) vrácena poštou (řešeno téměř okamžitě, doručeno Vám tedy bylo cca 10/2020) s průvodním dopisem, že bylo nahrazeno PoE injektorem UBNT U-POE-af od výrobce UBIQUITI.
Avšak při návštěvě technika dne 3.5.2022. jsme zjistili, že se mezitím změnil Vás systém a nejspíše se někde ztratila informace a vymáháte i vnitřní jednotku!
5. Technik 3.5.2022 odvezl tedy pouze společné wifi zařízení (patřilo ještě bývalým firmám, nejspíše Keynet nebo ještě NWT).
Doufám, že toto je správně zaevidováno ve Vašem systému. Nevím, zda poskytujete i individuální zařízení tzv. „do okna“, pokud ne žádám o úplné zrušení dostupnosti služby Nordic WiFi na naší adrese. Tj. aby nešla vyhledat na webu.
To samé i s Nordic 5G. Na schůzi vlastníků bytů bylo toto odhlasováváno jako požadavek.
6. Dnes 4.5.2022 konečně znovu volala paní z řídícího centra techniků a přeobjednala demontáž zákazníků (1,2,4) na 12.6. 8-9:00. Prosím o kontrolu zda je to správně zaevidováno.
7. Všiml jsem si i situace, že jste nedoplnili smlouvy o tzv „maximální, běžné a minimální rychlosti internetu“ dle nových požadavků ČTU 1.1.2021.
————————-
Závěrečný požadavek za všechny 4 zákazníky:
Vzhledem ke všem peripetiím a že mě, jakožto člověku, který to za všechny řešil a sežralo mě to doslova několik hodin telefonátů s Vámi a se sousedy.
Chci požádat o vrácení/odpuštění nedoplatku za období od 1.4 do ca 6-8.4.2022 (dle konců výpovědní) od všech 4 zákazníků.
Toto může být z naší strany podmět pro podání stížnosti na ČOI a ČTU z důvodů nekalých obchodních praktik a klamání zákazníka.
Děkuji
Bohužel jsem předtím než jsem je objednal aby mě připojili k internetu se nepodíval na recenze, to bych je určitě neobjednal.
Termín byl objednan, kolem poledne, ráno mě zavolali z práce že musím na stavbu, nutně řešit neodkladnou věc, že nemohu mít homme office ten den. Okamžitě jsem zavolal na službu která zajišťuje připojení, Cetin, aby technik nejel, že nebudu doma. Také jsem volal a napsal mail do teto zlodějské firmy, nordic telecom, že nemohu být doma. Technik samozřejmě nevyjel ale trvali na zaplacení poplatku na “marny výjezd technika” , který se nestal – prostě účtovat za každou cenu, asi vzhledem k ostatním recenzím už vědí že jsou v kolapsu, a tak asi už jim zbývá jen okrádat lidí. Ondříčkova 1, Praha 3
Komunikace s nimi hrůza, za veřejnou IP chtějí peníze, mají výpadky, kvalita nízká, ale hlavně aby obdrželi platbu. Blokovali přístup k nějakým webům. Jsem u nich jen z toho důvodu, že původní poskytovatel jim svou infrastrukturu prodal, takže jsem sice pod nimi, ale na původní smlouvě.
Nedoporučuji je.
Pokud chcete vyhodit peníze za arogantní přístup a nestabilní internet potom je Nordic volbou právě pro Vás.
Nikdy bych si u takové společnosti neudělal už internet jak tohle se může v naší zemi tolerovat
Od aukce 5G kmitočtů si český telekomunikační trh sliboval velké věci. K tolik očekávanému nástupu nového silného operátora sice nakonec nedošlo, ale poskytovatelů mobilních služeb přeci jen přibude. Své ambice v této oblasti nedávno deklaroval operátor Nordic Telecom.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.12.2020
Ze zveřejněných výsledků je jasné, že pásmo 700 MHz, které by nový celoplošný operátor potřeboval k vybudování sítě, si mezi sebou nakonec vydražila silná trojka T-Mobile, O2 a Vodafone.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.11.2020
Šťastná sedmička. I tak by se dalo s trochou nadsázky označit sedm uchazečů, kteří se nakonec přihlásili do aukce 5G kmitočtů. Kdo však nakonec poslal přihlášku do tolik komentovaného výběrového řízení, je zatím opředeno tajemstvím.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.10.2020
Do sítě Nordic Telecom se letos přidala další společnost. Po Libli s.r.o. se k velkému hráči připojil i JaryNet, který je jedním z předních poskytovatelů internetového připojení v Bohumíně a okolí.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 11.5.2020
Začátkem letošního roku došlo ke změně názvu společnosti Libli s.r.o. na Nordic Telecom Regional s.r.o. a již za pár dní začne vystupovat pod novou značkou Nordic Telecom.Co nám prozradil Area Sales Manager společnosti Jiří Valihrach?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.1.2020