Nordic Telecom je český poskytovatel internetu a internetové televize. Svoji cestu započal akvizicí společnosti U:fon a dalších následných odkupů mnoha lokálních providerů po bezdrátových a optických sítí. Díky své “LTE” síti nyní dosahuje velice významného pokrytí napříč celým Českem. Jaká bude vaše recenze na Nordic Telecom?
IČ: 04001281
Sídlo: Českomoravská 2408/1a, Praha
Majitel: Nordic Telecom Holding (100 %)
Webové stránky: https://nordictelecom.cz/
Nedoporučuji tuto firmu v žádném případě. Výpadky internetu, neprofesionální chování, neochota. Po bouřce 4 dny bez internetu, zmatení technici, kteří nebyli schopni jednat, špatné jednání ze strany firmy, absolutní nezájem.
Ale když zdražovali o 45 kč, já jsem tohle info nedostala, protože jsem změnila e mail, to vyhrožovali i soudem, kvůli částce 45 kč. Nejhorší poskytovatel internetu! Firma je často na prodej, mění majitele, číslo účtu, není možné tedy dát trvalý příkaz k platbě. Amatérské chování, nedoporučuji!
Nonstop nefunguje
Tato společnost si snad nezaslouží ani tu jednu hvězdičku.
To co tahle společnost předvádí je absolutně katastrofa a ještě jsem se s něčím podobným nikdy nesetkala.
Vyřizuji pozůstalost za bývalého manžela ,který bohužel u této společnosti měl internet. Jelikoz dědici jsou nase společné nezletilé děti , řeším pozůstalost já. Bývalý manžel zemřel v prosinci loňského roku. Hned začátkem března, když jsem se dozvěděla o smlouvě u této společnosti jsem kontaktovala nordic telefon abych je obeznámila se skutečnosti že bývalý manžel zemřel, žádala jsem výpověď smlouvy a obratem jsem zasílala úmrtní list. Paní na infolince jsem vyrozuměla s tím že veškeré pohledávky týkající se jeho smlouvy budou uhrazeny v rámci dědického řízení po kontaktování notáře. Paní si vše zaznamenala a oznámila mi,že tímto je vše hotové a budou čekat a že osloví notářka . Tímto způsobem mě z nordic telecomu kontaktovali asi třikrát načež se celý scénář opakoval sdělila jsem jim to co už předtím paní na telefonu a ta si vše zaznamenala .
Dědické řízení je stále v průběhu a nyní se ke mně dostal dopis od vymahacske firmy,že na smlouvě je dluh, který samozřejmě je jednou tak vysoký. Okamžitě jsem tuto firmu kontaktovala a sama paní mi sdělila ,že nechápe jak jím mohl nordic telecom zaslat pohledávku když jim bylo zaslán úmrtní list a byli informování o tom že klient zemřel. Nejhorší je, že v této situaci nemáte ani právo si někde stěžovat ,jelikož nemají žádné oddělení stížnosti a vaše stížnost nebo nespokojenost s firmou nikoho nezajímá.
Takže tuhle společnost už nikdy více a v mém okolí jí všem vřele NEDOPORUCIM!!!!!
Dobrý den, zkušenost s Nordic telecom je katastrofa. Co se týče instalace v pořádku, služba jako taková špatná, po 2 dnech od instalace přestala fungovat, rychlost byla někde jinde než slibovali a garantovali ve smlouvě. Po nahlášení “poruchy” komunikace žádná, musel jsem sám telefonovat a dotazovat se na řešení. Technik se mi ozval po 2 pracovních dnech, kdy celková doba od nahlášení byla 4 dny, ale to už jsem odstoupil od smlouvy, protože takhle si komunikaci se zákazníkem nepřestavuji. Další peripetie nastala s demontáží zařízení, kdy se mi nikdo neozval celý měsíc, komunikace nastala až v momentě kdy jsem žádal navrácení poplatku za montáž, který nevrací protože montáž proběhla v pořádku. Firmu v žádném případě nedoporučuji.
Dobrý den , dámy a pánové seznámí vás s mojí zkušenosti s Nordic Telecom prosím , rozšiřujte tyhle informace nechť se ostatní lidi nenachytají !!!!! S Nordic Telecom jsem ukončoval smlouvu , kde jsem chtěl konečné vyúčtování za služby , Poslali mi konečné vyúčtování , které jsem zaplatil A po půl roce !!!! opakuji po půl , roce !!!! mě kontaktovali že mám nějaký nedoplatek za jeden měsíc je to sprostě se chovající firma k zákazníkům!!! Doufám že po dalším pul roce nebudu mít další požadavek na zaplacení nějakého dalšího měsíce?!?! Mají v tom nehorázný bordel ve vyúčtování, jsou to zloději a dávejte si na to pozor!!!!!! ,proto posílám na Českou obchodní inspekci veškerou komunikaci emailovou i platební, aby s tím udělali pořádek a zrušili takové firmy, nebo toto v dnešní době není možné!!! , takoveto chování pražské nezodpovědné firmy , které všechno prochází a podle recenzí nejsem sám a trvá to už dlouhou dobu.
PRIČ S PODVODNYMA FIRMAMI Z NAŠEHO TRHU!!!!!!
Slibují 10 Mb/s mám sotva 0.5 Mb/s jsou to prolhaní zloději už jim nedám ani cent
Nordictelecom je totalně hrozný a předražený internet. Platite si nesmyslnou castku za pomaly internet kdy, kdyz se vam stane nedoplatek misto upominky ci upozorneni vám ihned sníží rychlost a cekate x let nez vam to zapnou zpatky, servis zakaznicky otres kdy narazite na neprijemny personal. Jako zakaznik totalni nespokojenost. Naprosto hruza a nedoporucuji nikomu!!
Bohužel jsem pořídil připojení Nordic 5G. Před připojením ujištění, že vše bude fungovat, prověření síly připojení vše OK. Po týdnu začaly výpadky, otřesný ping atd. Po urgencích dojel technik ( ještě před příjezdem telefonické upozornění, že výjezd bude zpoplatněn jestliže nebude chyba na jejich zařízení). Po kontrole technika proběhlo nasměrování antény, znovu nastavení. Týden vydrželo fungovat a opět stejný problém…. Ping na hodnotě 770 výpadky nestabilita. Z technické podpory nakonec vypadlo, že problém nemá řešení, protože je údajně vysílač vytížený… Jen podotknu, že před instalací jsem upozorňoval, že požaduji STABILITU jinak nemá instalace smysl. Je smutné, že NORDIC musí o tomto problému vědět, že dochází k přetěžování vysílače, ale úmyslně tuto skutečnost zamlčí…
Varuji všechny, kdo přemýšlí o přechodu k NORDIC, raději se poohlídněte jinde, ušetříte si nervy a peníze. Jejich ujišťování všude, jak je vše stabilní a rychlé, je zcela mimo skutečnost.
Řešení v nedohlednu a nikam se nedovoláte, kromě pracovníka na tel. které opakovaně opakuje naučené fráze jak problém bohužel nemá řešení a jak je to mrzí.. .
Nekvalitní služby, obtížná komunikace, ukončení služby. Již dlouho jsem se nesetkala s tak neproklientským přístupem
Ještě nikdy jsem nepotkal firmu která by byla naprosto plná nekalých praktik a zlodějen jako nordic.
Od aukce 5G kmitočtů si český telekomunikační trh sliboval velké věci. K tolik očekávanému nástupu nového silného operátora sice nakonec nedošlo, ale poskytovatelů mobilních služeb přeci jen přibude. Své ambice v této oblasti nedávno deklaroval operátor Nordic Telecom.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.12.2020
Ze zveřejněných výsledků je jasné, že pásmo 700 MHz, které by nový celoplošný operátor potřeboval k vybudování sítě, si mezi sebou nakonec vydražila silná trojka T-Mobile, O2 a Vodafone.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.11.2020
Šťastná sedmička. I tak by se dalo s trochou nadsázky označit sedm uchazečů, kteří se nakonec přihlásili do aukce 5G kmitočtů. Kdo však nakonec poslal přihlášku do tolik komentovaného výběrového řízení, je zatím opředeno tajemstvím.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.10.2020
Do sítě Nordic Telecom se letos přidala další společnost. Po Libli s.r.o. se k velkému hráči připojil i JaryNet, který je jedním z předních poskytovatelů internetového připojení v Bohumíně a okolí.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 11.5.2020
Začátkem letošního roku došlo ke změně názvu společnosti Libli s.r.o. na Nordic Telecom Regional s.r.o. a již za pár dní začne vystupovat pod novou značkou Nordic Telecom.Co nám prozradil Area Sales Manager společnosti Jiří Valihrach?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.1.2020