Nordic Telecom je český poskytovatel internetu a internetové televize. Svoji cestu započal akvizicí společnosti U:fon a dalších následných odkupů mnoha lokálních providerů po bezdrátových a optických sítí. Díky své “LTE” síti nyní dosahuje velice významného pokrytí napříč celým Českem. Jaká bude vaše recenze na Nordic Telecom?
IČ: 04001281
Sídlo: Českomoravská 2408/1a, Praha
Majitel: Nordic Telecom Holding (100 %)
Webové stránky: https://nordictelecom.cz/
Měnili jsme odběratele u této firmy a oni nám odpojili internet. Zkoušela jsem reklamovat, ale nikdo se mnou nekomunikuje. Pokud volám já, tak musím projít brutálním kolotočem – čekání na operátora, vysvětlení situace a nakonec – no my nemůžeme nic dělat, je to na reklamaci…Otázka a kdy to bude hotové? Potřebuji co nejdříve internet atd. nic. Za telefonem vždy mladý člověk – někdy milý, někdy protivný. Každý mi poradil něco jiného – 3 telefonáty během jednoho dne.
NIKOMU NEDOPORUČUJI JEDNAT S TOUTO FIRMOU. Vyjádření reklamace nemám dodnes…Internet mám samozřejmě od jiné firmy, která se mi snaží pomoci a připojili mě do dvou dnů.
Asi Vám uniklo, že NT loni koupil O2, takže z bláta do louže.
Možná ve městě, kde je konkurence, je NT použitelný. Ale pokrývá i odlehlejší oblasti, kde jiná možnost není. a kde se musíte spokojit s s tím, co je dostupné. Streamy se zasekávají, o víkendu žádné servisní služby. Poté co před lety koupil také WIFI síť od Fifejdy, které v oblasti měla své servismany, kteří neváhali a přijeli i o víkendu odpoledne. Dnes je to problém na několik dnů a na chalupu musíte přijet v pracovní den třebas i 80km tam a totéž zpátky.
Přemýšlím čím to, že tu je tolik negativních recenzí. Od příchodu před dvěma roky nemáme absolutně žádný problém s připojením nebo rychlostí. Po změně na optiku maximální spokojenost a bez jakýchkoliv výpadků. Srovnám-li je s předchozí zkušeností s O2, je to jako nebe a dudy, kdy u O2 neustále něco nefungovalo, vypadávalo nebo bylo nestoudně pomalý.
Když si člověk zaplatí internet od nordicu, nejenom že nebude mít nikdy jistotu jestli internet pojede, ale ještě na něj na customer supportu budou protivní a absolutně Vám nepomůžou.
Otřesné, neustále výpadky a pokud potřebujete něco vyřešit tak to nepřipadá v úvahu. Na lince vám vždy jen řeknou že to budou urgovat nebo že to řeší a stejně se tři dny nic neděje. Navíc podpora jen do 20:00 takže když děláte z domu a vypadne vám internet třeba 21:00 jako se to stalo teď, máte smůlu a čekáte do rána než se někdo uráčí dojít. A pak stejně čekáte tři dny než to vyřeší. Hnus
Se službou jsem byl již delší dobu nespokojený, výpadky které byli odstraněny nekdy až následující den. Podal jsem výpověď po zdražení tarifu kde se služba nezlepšila a rychlost udávaná nikdy nebyla díky připojení i jiných lidí v okolí. Infolinka hrůza, obzvláště při výpovědi.
Neustálé výpadky, internet je věčně mnohem pomalejší než to, za co firma platí (a tarif to opravdu není levný). Neuvěřitelná neochota cokoli řešit.
Mám 5G tarif, ještě na starší technologii (LTE v pásmu 3,7 GHz) a vše šlape v pořádku. Zvýšení ceny po cca 4 letech, co službu mám, mi přijde vhledem ke zdražování všeho celkem přijatelné. Nicméně jsem zavolal na linku a poptal se na výhodnější nabídky. A ejhle, cena zůstala původní. Z hlediska komunikace vše v pořádku. Nečekejte nějaké extra výhody pro dlouholeté zákazníky atd., prostě dostanete službu, a pokud funguje, o poskytovateli neuslyšíte. Což je vlastně celkem výhoda.
Byli jsme spokojeni, neměli jsme žádné problémy, ale ukončili jsme smlouvu a vrátili zařízení používané u služby set-top-box, ovladač, všechny kabely jak nám sdělili. Až po 10 dnech nám přišlo: Potvrzujeme, že jsme v pořádku přijali vrácené zařízeni používané u služby Pronájem set-top boxu. Později volali, že chybí ovladač v případě nedodání bude účtována pokuta 400 Kč. Nepřipustí možnost, že se to mohlo ztratit u nich. Posílalo se to do Ostravy a od nich na zákaznickou službu. Proč si to tak přeposílájí nechápu. Vše bylo pečlivě zabalené. Nevím k čemu by nám byl ovladač. Proto chci upozornit na tento případ, měli jsme si pořídit foto co posíláme. Nic nás nenapadá jen, že jsme ukončili smlouvu.
Nordik je jedna velká katastrofa.
Opravdu nedoporučuji. Odcházíme,toto se vážně nedá. Neskutečné výpadky od samého začátku.
Od aukce 5G kmitočtů si český telekomunikační trh sliboval velké věci. K tolik očekávanému nástupu nového silného operátora sice nakonec nedošlo, ale poskytovatelů mobilních služeb přeci jen přibude. Své ambice v této oblasti nedávno deklaroval operátor Nordic Telecom.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.12.2020
Ze zveřejněných výsledků je jasné, že pásmo 700 MHz, které by nový celoplošný operátor potřeboval k vybudování sítě, si mezi sebou nakonec vydražila silná trojka T-Mobile, O2 a Vodafone.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 16.11.2020
Šťastná sedmička. I tak by se dalo s trochou nadsázky označit sedm uchazečů, kteří se nakonec přihlásili do aukce 5G kmitočtů. Kdo však nakonec poslal přihlášku do tolik komentovaného výběrového řízení, je zatím opředeno tajemstvím.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 6.10.2020
Do sítě Nordic Telecom se letos přidala další společnost. Po Libli s.r.o. se k velkému hráči připojil i JaryNet, který je jedním z předních poskytovatelů internetového připojení v Bohumíně a okolí.
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 11.5.2020
Začátkem letošního roku došlo ke změně názvu společnosti Libli s.r.o. na Nordic Telecom Regional s.r.o. a již za pár dní začne vystupovat pod novou značkou Nordic Telecom.Co nám prozradil Area Sales Manager společnosti Jiří Valihrach?
Autor: Redakce NejPřipojení.cz 13.1.2020