Recenze Samsung Fold

+ zamítnutá reklamace rozbitého kloubu displeje

Moje “Samsung cesta” začala zhruba 10 let zpět, kdy jsem si koupil první model Note. Přes pár dalších modelů Note jsem se začátkem tohoto roku začal dívat po novém telefonu, protože na Note 10 se mi po 25 měsících rozbil displej (chytal fake dotyky). Lopatou po hlavě pro mě bylo zjištění, že řada Note byla ukončena a tito zákazníci jsou oslovování řadou Fold. Oukej, nebudu měnit koně v půlce závodu a zkusím něco nového. Jaký hněv na Samsung za utracených 40 tisíc za pár měsíců pocítím jsem však netušil.

Obsah článku:

První dojmy

Při prvním seznámení, podání ruky a pohlazení se mi druhý displej dost líbil. Prokrastinace s tímto rozloženým pádlem dostává zcela jiný rozměr. Doslova. Zvyknout si ale na čtvrt kila v pravé kapse svých plavek také není pro každého. Baterka se však i přes toto všechno ke mně nikdy neotočila zády. Pokračuji tedy dál v naší romantické cestě.

Po pár měsících používání

Celkem po krátké době jsem zjistil, že otevírací displej skoro vůbec nepoužívám a takřka vše obsluhuji z menšího vnějšího displeje. Větší jsem použil ve vlaku při sledování videí nebo letadle na hraní her. Zde jsem displej ocenil, ale to je opravdu jen zřídka. Zamiloval jsem si však spíše kvalitní fotoaparát, který dělá nádherné fotky a nemám problém fotit v naprosté tmě, kdy posléze fotku “opraví” a nejde poznat, že je focena za tmy.

Obava se stala realitou

Ano, všichni jsme nejvíce zvědaví, jak dlouho ohýbací displej vydrží. To byl i důvod, proč jsem si zaplatil prodlouženou záruku na 3 roky. Po pár měsících jsem si uvědomil, že vnitřní displej se neotevírá úplně (kloub nedovolí vodorovné otevření), tak jsem telefon zašel reklamovat ke svému dealerovi. Cestou jsem měl úsměv na tváři, protože jsem byl přesvědčený, že se bude jednat o standardní reklamaci.

Výsledek reklamace?

Vážený zákazníku,

v souvislosti s reklamací číslo XY zařízení Mobilní telefon Samsung Galaxy Z Fold4 5G (F936B), 12GB/256GB Black, IMEI/výrobní číslo XY/ XY, byla servisním střediskem konstatována nemožnost vyřešit Vaši reklamaci jako záruční.


Charakter závady se neslučuje se záručními podmínkami prodejce i výrobce. Nesprávná funkčnost přístroje je způsobena mechanickým poškozením, zřejmě nevhodným či nešetrným zacházením. Z tohoto důvodu je oprava možná pouze mimozáruční (placenou) formou. Je zde nutná výměna poškozených komponent, konkrétně: Displeje.

Z tohoto důvodu byl vystaven cenový návrh, který Vám zasíláme a prosíme o Vaše vyjádření (odkazem v emailu, telefonicky nebo osobně) a to ve lhůtě tří dnů. Dovolujeme si Vás informovat, že u mimo záruční opravy, může doba opravy přesáhnout dobu 30 dní od přijetí zakázky.

Cenový návrh: 18761 Kč

Závěr

Rozhořčení k tomuto produktu a přístupu výrobce je veliké. Pokud se něco rozbije po pár měsících, nebude se jednat o kvalitní výrobek. Zamítnutí reklamace je ale docela rána pod pás. Podotýkám, že mi telefony nepadají a veškerá amortizace je způsobena klasickým používáním.

Zda si ještě někdy koupím rozkládací telefon od Samsungu? Už rozhodně ne.
A co vy? Máte s telefonem zkušenost? Napište níže také vaši recenzi.

Autor: Lukáš Pecina, Redakce NejPřipojení.cz 17.10.2023

Jaké je průměrné hodnocení telefonu našich čtenářů?

2,0
Hodnocení 2 z 5
2 z 5 hvězdiček (na základě 1 recenzí)
Vynikající0%
Velmi dobré0%
Průměr0%
Špatný100%
Příšerné0%

Jaká je Vaše zkušenost s telefonem Samsung Fold?

TIP: Využijte slevové kódy pro výhodnější nákup elektroniky na portálu MegaKupon.cz

anodius.com

Recenze na české poskytovatele internetu



Jaké jsou zákaznické zkušenosti Českých poskytovatelů připojení k síti internetu si přečtěte v naší rubrice Recenze. Ohodnoťte také svého poskytovatele a podělte se s potenciálními zákazníky.