SOLUS

Nechce Vás poskytovatel internetu připojit, protože jste v registru SOLUS?

Ve sdružení SOLUS je více než 58 společností, jako jsou banky, poskytovatelé elektřiny, plynu, leasingové společnosti, dopravní podniky, poskytovatelé internetu a řada dalších subjektů, které zde zapisují jednotlivé platební prohřešky svých klientů.
Je věcí jejich vnitřní politiky, za jaké prohřešky a ve které fázi vymáhání klienta do registru vloží, toto není nijak centrálně specifikováno.

    V dnešní době je v Solusu evidováno necelých 600 000 lidí.
Do registru se tedy člověk může dostat velice snadno. Ani po zaplacení dluhu však ještě neznamená, že jej z registru automaticky odstraněn. Celý automatický proces pak ještě trvá další tři roky od vyrovnání (poslední) pohledávky. Pokud chce klient být z registru vyřazen dříve, musí písemně sdružení o toto požádat.

Pokud ani po odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů Vás z registru SOLUS nevyřadí – zažádejte si i o odstranění ze všech databází třetích stran !!! – kontaktujte Úřad pro ochranu osobních údajů se žádostí o pomoc. Nikdo nemá právo proti Vaší vůli uchovávat Vaše údaje a to ani v případě, kdy jste takovýto souhlas písemně potvrdil při prvotní žádosti o službu, na jejímž základě dluh vznikl.

Jestli jste (ještě) v registru SOLUS nebo ne můžete zjistit na adrese www.solus.cz. Nejlevněji pak za 99,-Kč získáte výpis prostřednictvím SMS zprávy, kterou Vám služba následně odešle.

Vzhledem k tomu, že i poskytovatelé internetu v ČR do tohoto registru ještě před sjednáním smlouvy o poskytování internetu nahlíží, takovouto smlouvu lze většinou uzavřít pouze po zaplacení kauce. Tato kauce může být započítána do prvních plateb za internet, někteří poskytovatelé internetu tuto kauci vrací až po ukončení služeb, někteří ji vrací po dohodnutém počtu měsíců využívání internetu s dobrou platební morálkou.

Různí poskytovatelé mají různá pravidla, běžná kauce vychází v průměru okolo 2 000, samozřejmě dle výše exekuce. Kauce ale ne vždy pro získání služeb internetu stačí. Ne každého klienta poskytovatelé internetu připojí. To je dáno vnitřními pravidly jednotlivých společností poskytujících internet, věc je vždy posouzena dle výše exekuce nebo výše dluhu u konkrétní společnosti…

    Jak tedy získat internet pro osoby v Solusu?
Naštěstí existuje řada poskytovatelů, kteří každého nového klienta berou stejným úhlem pohledu, jsou si vědomi toho, že do Solusu se dá dostat celkem snadno, častokrát kvůli naprosté maličkosti. Jejich vnitřní pravidla takového klienta připojit k internetu dovolují. Většinou si zde klient zřídí službu bez závazku a je jen na něm, jak dlouho bude chtít internet využívat. Vše pak záleží jen na jeho platební morálce.

    Naše firma připojí zákazníka v Solusu právě při splnění podmínky smlouvy bez závazku a úhrady plné ceny za práci technika. CENÍK ZDE
“Doufáme, že video níže Vás bude bavit stejně tak, jak nás bavilo vytvářet je pro Vás”

Autor: Redakce NejPřipojení.cz 14.7.2019

Kontaktujte nás!

Zanechte nám číslo a my se ozveme

Navštivte nás také na Facebooku!

Přečtěte si naše další články!

Pobočka v Olomouci

Dolní náměstí 55/33
Každý všední den 9:00-19:00
+420 588 880 508
info@NejPripojeni.cz

Odpovědná osoba

Lukáš Pecina
+420 722 964 094
support@NejPripojeni.cz

Správa sítě

Jan Vorel
+420 739 727 181
vorel@NejPripojeni.cz

 

© 2016-2019 NejPřipojení.cz s.r.o.

Se sídlem Slavíčkova 827/1a, 638 00 Brno

Zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 98727 dne 7. března 2017

IČ:05884659

DIČ: CZ05884659