Internet dnes prodáváme klientům s rodným číslem začínajícím 01 a konče důchodci ve věku přes devadesát let, kteří si internet pořizují poprvé a těchto zákazníků v posledních letech rapidně přibylo.
Pro starší klienty máme a musíme mít pochopení. Občas se nám stává, že někteří ze seniorů zapomenou, že si již internet od nás objednali a pak za pár dnů volají a objednávají si ho znovu. Jedné klientce se dokonce takto podařilo objednat si dvě instalace v různé dny, protože nám poprvé nahlásila jméno za svobodna.
Internet pro seniory zdarma bohužel neexistuje, ale lze u různých poskytovatelů získat slevu na ZTP, případně slevu pro důchodce na úkor rychlosti připojení.
A teď k základní otázce, tedy jak vyřešit, aby nám naši rodičové nevolali kvůli každé pitomosti, kterou na internetu objeví jako o podložené senzaci, protože to tam bylo napsáno. Jak zajistit, aby si neobjednávali nepotřebné? Reklama na nás totiž působí na všechny, je dnes docela dobře cílená a obzvláště staří lidé mají tendence úžasné novinky neustále objevovat.
No, na to nemůže existovat jednoznačný návod. Každý z nás své rodiče známe lépe než kdokoli jiný. Právě Vy musíte vědět, jakou formou a kdy svým rodičům varování sdělíte tak, aby se neurazili, aby se jich to nedotklo. Pravděpodobně to budou pokládat za zbytečné a velmi pravděpodobně se i urazí.
Posoudit, jestli si tu pomoc zaslouží musíte sami.
Další ošemetnou věcí je to, že Vás pravděpodobně budou zasypávat dotazy. Nevím, kolik z Vás je IT odborníků a opravářů wi-fi nebo počítačů nebo “nojbuků”, protože k nám klienti – internetoví nováčci z řad seniorů volají pro radu prakticky denně.
Pan Vorel z technické podpory denně tráví docela dost času právě různými radami na telefonu pro klienty především z těchto řad, dotazy kolikrát nejsou vůbec triviální, není vždy jednoduché věci na dálku opravit, ale většinou se to naštěstí obejde bez vyslání technika na místo.
A vy, co s internetem chcete začít, nebojte se, je to prýma. .
S výběrem toho správného poskytovatele a tarifu Vám poradíme a pokud jde o Vaše děti, nebojte, nebudete jim muset volat s každou maličkostí, to vyřešíme na zavolání. Tato služba je pro naše klienty a klienty, kterým jsme nějakou službu zajistili zcela zdarma denně od 9 do 19 hodin na naší infolince nebo přímo na mobilu technické podpory.